Johanna07 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Är det någon som vet varför man ger linolsyra invärtes till hundar (typ vetegroddsolja)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Det ska man inte, inte om de får råa, köttiga ben! Däremot ger man inälvsmat, äggulor malet äggskal, omega3, algmjöl m.m. Ibland 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tr0llet Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Jag förstår inte varför man skulle ge någon olja överhuvudtaget åt en hund. Det är väl någon som tjänar pengar på att sälja olja åt samvetsgranna mattar och hussar. Men jag håller helt med Lotte. Hundar ska äta kött. Och ben. Punkt slut. Släng till lite fisk (huvuden och skinn går utmärkt åtminstone åt min hund) och se till att den får lite (kokat) grönt i sina måltider så klarar den sej utmärkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts