KataM Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Jag råkar ut för något skumt som jag inte förstår. Jag loggar alltid ut när jag lämnar forumet, men när jag sedan återvänder är jag ofta inloggad. Det verkar märkligt nog vara när jag har haft datorn avstängd eller när den gått in i viloläge mellan besöken som det händer. Om jag däremot loggar ut men fortsätter att vara uppkopplad och sedan återvänder, är jag utloggad. Det här känns inte helt bra, även om jag oftast använder min egen dator. Kan någon hjälpa mig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonius Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Byt lösenord? till ett svårare? och se om det fungerar bättre, kryssa ut flärpen som säger att (kom ihåg mig) när du ska logga in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molle Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Jag råkar ofta ut för samma sak, och jag gillar det inte. Jag bockar av "Kom ihåg mig" vid inloggning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slacktivisten Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Det kan hända att ni får ta bort kakan (cookie) oxå efter att ha kryssat bort "Kom ihåg mig". Leta upp alla kakor som heter något på "kostdoktorn.se" och ta bort dem. Hur man gör beror på vilken läsare som används. Jag kör engelsk firefox så jag har lite svårt att beskriva det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted January 1, 2013 Author Share Posted January 1, 2013 Goda förslag alltihop, men inget fungerar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liniloto Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Jag har samma problem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totto Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Jag också. Så här får det inte vara! Jag önskar också kunna ställa in om jag ska vara inloggad för evigt eller under en bestämd tid, det är en funktion som finns på alla andra forum jag med på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Jag har samma problem, alltid inloggad när jag startar datorn, jag använder två datorer och det är samma problem med bägge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liniloto Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 För mig har problemet löst sig - vet dock inte vad som löste det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 För mig har problemet löst sig För mig också, vad det verkar. Skönt. Om någon gjort något för att rätta till det, så tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totto Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Men nu var jag plötsligt inloggad, när jag öppnade sidan, så här är det inte löst. Och jag undrar också över att kunna ställa in hur länge man vill vara inloggad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts