Gå till innehåll

Recommended Posts

Nu har jag nog inte bidragit med något som gjort din resa lättare, men GRATTIS till det du uppnått, och jag hoppas att den fortsatta resan mot målet blir lika trevlig. 

Tack LasseL!

Ja, går det lika smidigt som det har gjort de senaste 4 månaderna så kommer det att bli fantastiskt trevligt! Hoppas även att du har en angenäm "resa" med lchf!

• Gilla 1
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vill rikta ett stort TACK till detta forum och dess medlemmar! :)

Utan er hjälp och ert stöd hade jag aldrig kommit så långt som jag har kommit idag - ni är helt fantastiska!

Frågar man om råd, ber om hjälp, är förtvivlad eller ovanligt lycklig så finns ni där snabbt som attan och ger respons på inlägg. Vill man söka efter något finns en uppsjö med inlägg att fördjupa sig i.

Min resa började den 7/3 i år på 153 kilo, idag är jag nere på 130 - och den goda resan fortsätter!

Återigen - TACK för att ni finns där!

Hej!

Grattis till din fina viktnedgång! 

Jag undrar en sak: jag ser att du har så fin statistik i din blogg. Är det en app? I så fall vad heter den?

Det vore något för en statistikkälskare som jag :)

Bästa hälsningar

Helene

Länk till inlägg

Hej!

Grattis till din fina viktnedgång! 

Jag undrar en sak: jag ser att du har så fin statistik i din blogg. Är det en app? I så fall vad heter den?

Det vore något för en statistikkälskare som jag :)

Bästa hälsningar

Helene

Åh, fler statistiknördar, så trevligt! :D

Nu är jag inte hundra på vilken statistikbild du menar, men om du syftar på den där det finns en blå graf/linje så är det en app ja. Kopplad till min wifi-våg som är en Withings WS-30 Wireless Scale. Withings har en mängd saker som levererar info trådlöst, kolla på deras hemsida: http://withings.com/  Appen laddar man simpelt ner från hemsidan när man väl köpt produkten. All information som sen överförs (trådlöst) finns både i appen och på deras hemsida - hur smidigt som  helst!

Hojta till om du vill ha mer info!

Tjing-tjing!

Länk till inlägg

Åh, fler statistiknördar, så trevligt! :D

Nu är jag inte hundra på vilken statistikbild du menar, men om du syftar på den där det finns en blå graf/linje så är det en app ja. Kopplad till min wifi-våg som är en Withings WS-30 Wireless Scale. Withings har en mängd saker som levererar info trådlöst, kolla på deras hemsida: http://withings.com/  Appen laddar man simpelt ner från hemsidan när man väl köpt produkten. All information som sen överförs (trådlöst) finns både i appen och på deras hemsida - hur smidigt som  helst!

Hojta till om du vill ha mer info!

Tjing-tjing!

Hej!

Tack för svar! Kära nån va modernt!! Jag går in på sidan och checkar.  :)

Länk till inlägg