Rook Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 *** SÅLD! (till Anders A nedan) *** Hej! Jag har en ketonmätare till salu - GlucoMen LX Plus. Den är köpt via länken på kostdoktorn.se i mars i år och bara använd några få gånger. http://www.kostdoktorn.se/keton-och-blodsockermatare Hela setet, inkl ketonmätare och blodprovstagare, kostade 544 kr. Jag köpte även 20 extra ketonstickor för 526 kr (16 stycken kvar) och 200 lansetter (engångsnålar) för 156 kr (mer än 195 kvar). Nyprisvärdet borde således vara en bit över 1000 kr. Jag säljer allt för 600 kr. Hämtas vid Hornstull på Södermalm i Stockholm. Jag kan även skicka den mot portokostnad. Mvh. / Peter peter@rook.se 072-248 16 32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Tagen om du har den kvar. Har mailat dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts