målaren Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Jag undrar om någon har något tips om vad man kan äta på jobbet? Som hantverkare är det till 99% så att de flesta käkar macka och kaffe till både frukost och lunch och det är ju inte speciellt Lchfaktigt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ska det helst vara kall mat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
målaren Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Ska det helst vara kall mat? Inte nödvändigtvis ibland har man tillgång till micro i byschan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Köttfärsbiffar. Kan både ätas kalla och varma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 gör wraps av en tunn omelett! går att variera i all oändlighet med olika röror och fyllningar !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Paj.. T ex skink och broccolipaj. Nyttigt och gott även kallt. Meatza går också bra att ta med var som helst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessima Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Kesoplättar är supergott kallt (eller varmt). Man kan äta dem med creme fraiche, skinka, rödlök, eller kanske rom och räkor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Har jag ingen matlåda håller jag det enkelt på jobbet; kalvsylta med majonnäs, makrillfile, nästan alltid nån ost att gnaga på o så osaltat smör i kaffet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts