Annika Rane Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Är det någon som har erfarenhet av produkter från TopFormula? Håller de OK kvalitet? Skulle gärna beställa till exempel magnesium, men vissa av deras priser är så låga att jag blir misstänksam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Är det någon som har erfarenhet av produkter från TopFormula? Håller de OK kvalitet? Skulle gärna beställa till exempel magnesium, men vissa av deras priser är så låga att jag blir misstänksam... Jag valde bort dom också av samma anledning, ser misstänksamt ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Köper bara sådana märken jag gillar av dem; Rosenserien till mig, Weledas babyserie till barnen. Deras egna märken har jag inte testat (även om det är de det alltid är extrapris på... som om de MÅSTE kränga dem... ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maskros Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Jag handlar alla vitaminer och tillskott från dem. Och hoppas på att de är ok! För att kunna avgöra om de är bra och innehåller det som uppges krävs ju laboratoriekontroller, och det får man hoppas att firman utför. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Jag handlar alla vitaminer och tillskott från dem. Och hoppas på att de är ok! För att kunna avgöra om de är bra och innehåller det som uppges krävs ju laboratoriekontroller, och det får man hoppas att firman utför. Anna Hallén har skrivit en del om vad man ska titta efteri olika tillskott. Jag trodde Mivitotal var bland det bästa tillskott som fanns men inte enligt AHs genomgång (hon tittar på ingredienser, inte märken). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts