ettig Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Läste Amelia nr 18 hos ögonläkaren. Kristina Andersson (didetist tror jag) och Gunilla Hasselgren (TVdoktor) dissar LCHF! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suborg Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Jag läste bara på utsidan och reagerade på att det stod "Hjälp, min kompis luktar LCHF" Gunilla är "gammal" och vill/kan nog inte få in i huvudet att hennes kunskaper har blivit lite föråldrade. Vad jag hört av henne tidigare så är det fettsnålt och springskor och tallriksmodell som gäller för överviktiga. Hon är inte trådsmal själv heller? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pingo Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Jag läste bara på utsidan och reagerade på att det stod "Hjälp, min kompis luktar LCHF" Gunilla är "gammal" och vill/kan nog inte få in i huvudet att hennes kunskaper har blivit lite föråldrade. Vad jag hört av henne tidigare så är det fettsnålt och springskor och tallriksmodell som gäller för överviktiga. Hon är inte trådsmal själv heller? Jag har också sett fråga doktorn och småskrattat åt de två runda damerna i TV rutan. Slående exempel på vad tallriksmodellen innebär på lite sikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paleotalibanen Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts