mah01 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Hej Jag såg en video för ett tag sedan. Det var ett barnkalas där hälften av ungarna fick vanlig "barnkalas-mat" (fullt med socker) och hälften inte fick det. Föräldrarna var där och fick se skillnaden i ungarnas beteende. Är det någon som vet vilken video jag menar och har en länk till den? Jag har googlat men hittar den inte. Mvh Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Det var väl Kostdoktorn som skrev om det och länkade till videon? *söker på 'barn'* Jajamensan, här är inlägget: http://www.kostdoktorn.se/ar-det-en-myt-att-barn-blir-speedade-av-socker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mah01 Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Tack så mycket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts