Jump to content

Körkort.

Tjoran

Recommended Posts

Imorrn är det dags för den första delen i det ångestladdade äventyret "körkortet"

Egentligen Skulle jag skrivit in mig idag, men lönen är lite försenad så det får bli imorgon.

Men det är så svårt. Att ens gå dit.

Egentligen är jag inte rädd för varken bilen eller teorin. Eller det var en mindre sanning, lite rädd för att teorin ska bli överväldigande men utöver det ingen direkt oro angående just det.

Nej, den riktiga rädslan ligger i att jag kommer gå utanför min bubbla av säkerhet, min bekväma zon, osv osv.

Ush och fy.

• Like 3

När jag skulle köra upp var jag supernervös. Till råga på eländet så rökte inspektören i bilen!!! Med stor vånda bad jag honom släcka ciggen eftersom jag mår dåligt av rök. Sådant händer nog inte idag.

Jag blev godkänd i alla fall men jag hade ingen att berätta det för när jag kom hem eftersom det var mitt i juli och mina föräldrar var bortresta.

Fattade inte riktigt om du skulle börja ta lektioner eller om du skulle köra upp?

Jag instämmer med stoscha, det kommer att gå jättebra. Och något man ska komma ihåg är att, ingen annan kan se vad man tänker, vad man är rädd för, eller tycker är obehagligt. Det är våra egna "spöken" :)

Så, det är bara att gå dit med hakan högt och se ut som man "äger världen" . Du är bäst, helt enkelt, så det så.

• Like 2

• 2 weeks later...