Emma Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Efter denna tråd ligger förslaget ligger nu på söndagen 20/10. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Efter denna tråd ligger förslaget ligger nu på söndagen 20/10. Emma, du är min idol! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jounih Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Hmmmm.... Typiskt att sambon jobbar just denna helg men det ska väl gå ändå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sälta Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Kanske, helt nytt för mig. Vad händer på träff, bara äta mat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Kanske, helt nytt för mig. Vad händer på träff, bara äta mat?? Mycket mat och ännu mer prat. Jättekul! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Mat och prat. Trevligt om vi blir många! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Kan vi inte gå till något av LCHF fiken någon dag? jag har helt tappat min inspiration för LCHF och behöver verkligen hjälp.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerium Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Jag kanske kan komma om jag får, hehe =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knyttet Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Funderar på om jag vågar häng på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Brunchbuffe var ett bra koncept, tycker jag. Alla äter det de vill och man kan sitta länge med kaffekoppen. Däremot får gärna någon annan komma med förslag på plats. Ni som har varit med på båda träffarna, vilket ställe föredrar ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Jag kommer gärna! Som förslag: Fåfängans brunch... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Fåfängan, bra tips! Har varit nyfiken på deras brunch länge. Jag har skickat en bokningsförfrågan 20/10 kl 13.30. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Fåfängan, bra tips! Har varit nyfiken på deras brunch länge. Jag har skickat en bokningsförfrågan 20/10 kl 13.30. Najs... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 OK. Bokning bekräftad. Återkommer med ungefärligt antal när det närmar sig. Kul! Alltså: Brunch på Fåfängan söndag 20/10 kl. 13.30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Vad kul! Noterar i kalendern... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Det låter kul, man får se om man törs, ehhh, jag menar om man har tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Det låter kul, man får se om man törs, ehhh, jag menar om man har tid... Jag vet inte hur det är med dom andra men Emma och Lilla Anna är livsfarliga. Om jag inte hade en dragning åt det farliga skulle jag aldrig våga åka 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Jag vet inte hur det är med dom andra men Emma och Lilla Anna är livsfarliga. Om jag inte hade en dragning åt det farliga skulle jag aldrig våga åka Precis det jag var rädd för ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Precis det jag var rädd för ;-) Om jag tar med pepparspray så tar du tårgas, då törs vi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Om jag tar med pepparspray så tar du tårgas, då törs vi! Jag tror att det räcker med att ni viftar med en limpa formfranska så springer vi andra... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 OK. Bokning bekräftad. Återkommer med ungefärligt antal när det närmar sig. Kul! Alltså: Brunch på Fåfängan söndag 20/10 kl. 13.30. Det är jag som hänger på forumet, (och lagar maten hemma) men maken tyckte också att det var en trevlig ide. Så vi kommer bägge :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Tyvärr inte ett datum jag kan, är borta på konferans nästa helg :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Tyvärr inte ett datum jag kan, är borta på konferans nästa helg :/ Men vilken tur att det inte är nästa helg, utan söndag 20 OKTOBER! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedstämdtjej2013 Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Vore skoj e ganska ny på detta. Och behöver vänner och råd o stöd om peppning mat o viktgång Har ett stort spckerberoende o trilla dit igen efter två veckor fan,, Vad e brunch haha 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Vore skoj e ganska ny på detta. Och behöver vänner och råd o stöd om peppning mat o viktgång Har ett stort spckerberoende o trilla dit igen efter två veckor fan,, Vad e brunch haha Klart du ska med. Brunch är frukost och lunch . Vi äter och pratar, mycket och länge av båda delarna. Emma är chef, jag är propagandaminister och Lilla Anna ordningsman. Vi ska nog få dig glad ska du se. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Utmärkt ansvarsfördelning, Y62! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Klart du ska med. Brunch är frukost och lunch . Vi äter och pratar, mycket och länge av båda delarna. Emma är chef, jag är propagandaminister och Lilla Anna ordningsman. Vi ska nog få dig glad ska du se. Godkänner det här. (Är man chef så är man.) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Det här låter så skojsamt, så det är nästan att jag önskar jag hade mina bopålar i huvudstaden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Det här låter så skojsamt, så det är nästan att jag önskar jag hade mina bopålar i huvudstaden Men Syster kanske ska ta en liten tripp till huvudstaden mot slutet av oktober Stockholm är vackert på hösten! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Men Syster kanske ska ta en liten tripp till huvudstaden mot slutet av oktober Stockholm är vackert på hösten! Och utsikten från brunchstället Fåfängan är vidunderlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sälta Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Jag har anmält mig nu. Det är väl 20:e oktober ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Propagandaministeriet meddelar: 20 oktober Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 Jag har anmält mig nu. Det är väl 20:e oktober ?? Vadå anmält dig? Tackat ja i omröstningen ovan? Trodde jag hade delegerat det där med anmälan/bokning till ordningskvinnan Lilla Anna?! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sälta Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Jag menar tackat ja i omröstningen. Nån ordning får det va. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Jag menar tackat ja i omröstningen. Nån ordning får det va. Toppen! Jag går på antalet JA i omröstningen, hör av mig till Fåfängan samma vecka med det antalet. Ordning och reda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Toppen! Jag går på antalet JA i omröstningen, hör av mig till Fåfängan samma vecka med det antalet. Ordning och reda.Du får väl lägga till en då, eftersom maken inte är med på forumet, men vi kommer bägge två. Eller kan man dubbelklicka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Jag räknar med maken, Stoscha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Jag vill vara med. Hoppas man är ledig då . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Jag är en "kanske". Lilla Anna,du påminner väl när du behöver veta hur många som kommer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Jag är en "kanske". Lilla Anna,du påminner väl när du behöver veta hur många som kommer? Absolut. Jag slänger ut en påminnelse i början av nästa vecka. Kul om så många som möjligt kan vara med! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Det drar ihop sig till Stockholmsträff! Nästa söndag, 20/10, är det dags. Vi ses klockan 13.30 på Fåfängan för att äta brunch. Just nu 10-12 personer anmälda. Ni som tänker närvara, bekräfta gärna så att jag vet att det stämmer någorlunda. Nya deltagare välkomnas gärna! Det ska bli kul att ses! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Bekräftar härmed att jag kommer den 20:e... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Bekräftar att vi kommer 2st 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sälta Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Bekräftar 20 oktober 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Propagandaministern med livvakt kommer. Alltså två personer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Kommer! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Trevligt! Vi verkar bli uppåt tio personer. Fler som hänger på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Vet ännu ej hur helgen ser ut, men räkna med mig - jag tänker mig att det är lättare för restaurangen om man skulle bli 1 person mindre än 1 person till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 2 dagar kvar - vilken sittning blir det? Behöver veta för att... 'Stockholm Central-Älvsjö Inställd trafik i båda riktningar från fredag 18/10 kl.22.00 till måndag kl 05.00. Tågen på sträckan Stockholm-Göteborg och Stockholm-Karlstad körs via Västerås. All tågtrafik som trafikeras mellan Stockholm-Södertälje syd påverkas. Buss ersätter SJs tåg på sträckan Stockholm - Södertälje syd' ...så det kan hända att det tar lite längre tid för mig än vanligt att ta mig in till sta'n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 2 dagar kvar - vilken sittning blir det? Behöver veta för att... 'Stockholm Central-Älvsjö Inställd trafik i båda riktningar från fredag 18/10 kl.22.00 till måndag kl 05.00. Tågen på sträckan Stockholm-Göteborg och Stockholm-Karlstad körs via Västerås. All tågtrafik som trafikeras mellan Stockholm-Södertälje syd påverkas. Buss ersätter SJs tåg på sträckan Stockholm - Södertälje syd' ...så det kan hända att det tar lite längre tid för mig än vanligt att ta mig in till sta'n Bord bokat i namnet "Stockholmsträff" till sittningen klockan 13.30. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts