Syster Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Jag vill passa på att önska er en mycket trevlig och angenäm träff på söndag. Låter mycket trevligt Jag beundrar människor som "liksom", orkar ta tag i och anordna 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Har inte varit till Fåfängan förut - är det en lång trappa? Jag haltar i backar och trappor efter att jag bröt fotleden för flera år sedan, så det tar lite tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Har inte varit till Fåfängan förut - är det en lång trappa? Jag haltar i backar och trappor efter att jag bröt fotleden för flera år sedan, så det tar lite tid... Jag minns inte, det är flera år sedan jag var där. Har ett svagt minne av en lång uppförsbacke. Har du problem kan jag skjutsa dig uppför backen, jag tar bilen dit. Hör av dig via PM så får du mitt telefonnummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Tack snälla du för erbjudandet om skjuts, men min bror har äntligen hittat en lucka i sin familjs schema, så jag kommer i stället att tillbringa söndagen med att fira att brorsonen fyllt tonår. Lilla Anna: en person mindre, alltså. Ha det så jättetrevligt, och det kommer säkert fler tillfällen att ses. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 till alla andra är det är högst relevant: http://fafangan.se/om/hitta-hit/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Och bordet är alltså bokat i namnet STOCKHOLMSTRÄFF. Ses där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 Och precis som vid tidigare tillfällen var det väldigt trevligt idag med Vi har passat på att kika på ett datum för nästa träff och preliminärt sagt 12 januari 2014. Ny forumstråd kommer... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Och precis som vid tidigare tillfällen var det väldigt trevligt idag med Vi har passat på att kika på ett datum för nästa träff och preliminärt sagt 12 januari 2014. Ny forumstråd kommer... Stor kram till alla som var där! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Väldigt roligt att få träffa er alla, så kul att få ansikten till "namnen". 12/1 inbokat! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Till Emma: http://www.ceciliafolkesson.se/2012/10/28/lchf-pajer-med-olika-fyllningar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Jag instämmer med föregående talare och ser fram emot nästa gång! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Vill tacka för en trevlig höstträff på Fåfängan! Önskar det bästa till alla tills vi ses igen... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Jag blev tyvärr tvungen att jobba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Jag blev tyvärr tvungen att jobba Det går fler tåg, vilken tur! Boka redan nu in 12/1 för vinterträff. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts