Popular Post milo Posted September 13, 2013 Popular Post Share Posted September 13, 2013 1 år i kväll ! Bestämde mig för LCHF och började för ett år sedan sa att jag skulle hålla på året ut förutsatt att jag inte gick upp mer än 5 kg! Har nu gått ner mer än 20 kg, är viktmässigt i mål.Har hela tiden ätit mig mätt inte gjort det så svårt räknat kalorier och liknande endast tänkt på att produkterna ska innehålla mindre än 5g kolhydrater,inte tränat. Detta forum och alla bloggar har varit en stor hjälp och inspiration så tack alla ser fram emot ett år till 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Realisten Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 1 år i kväll ! Bestämde mig för LCHF och började för ett år sedan sa att jag skulle hålla på året ut förutsatt att jag inte gick upp mer än 5 kg! Har nu gått ner mer än 20 kg, är viktmässigt i mål.Har hela tiden ätit mig mätt inte gjort det så svårt räknat kalorier och liknande endast tänkt på att produkterna ska innehålla mindre än 5g kolhydrater,inte tränat. Detta forum och alla bloggar har varit en stor hjälp och inspiration så tack alla ser fram emot ett år till Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Visst är det härligt med en rätt livsstil :-) Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Härlig läsning! Vad enkelt det går att göra något så svårt som viktnedgång bara man ställer om tänket :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts