Popular Post SoFi Posted September 15, 2013 Popular Post Share Posted September 15, 2013 Ja, som titeln säger. 99 kilo idag och är väldigt glad över detta I min matdagbokstråd skriver jag att jag tidigare vägt 99 kilo, men då på grund av svältkost och en GBP som gjordes för många år sedan. Jag har alltså aldrig kunnat väga såhär "lite" i vuxen ålder genom att äta mat som jag blir MÄTT på (både fysiskt och psykiskt) och tycker om. 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis! En av de roligaste "milstenarna" (säger man så på Svenska?) att uppnå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 milstolparna 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoFi Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Grattis! En av de roligaste "milstenarna" (säger man så på Svenska?) att uppnå! Tack! Ja det är det verkligen, mitt enda i-landsproblem nu är bara att komma underfund med en ny milstolpe att jaga efter.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 lol, så heter det ja... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis! Att komma till tvåsiffrigt var en härlig känsla :-) den kommer jag väl ihåg. Jag har sedan premierat mig själv var 5:e kg och slutmålet är lite luddigt men ner till ett hälsosamt BMI. Det är en bit kvar.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis! Visst är det underbart att äta sig ner i vikt på rikligt med god mat 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaBanana Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milo Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StinasKompis Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoFi Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Tack alla ja, det känns nästan konstigt att sitta här och äta en kost som egentligen inte alls går ut på några uppoffringar. Förutom lite i början då när man måste komma till insikt att det inte går att äta socker längre, men det är ju överspelat för längesen. Jag längtar inte efter det. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoFi Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Kom förresten på en ny milstolpe - att komma under bmi 30 hade ju suttit fint. Tror jag behöver komma ner till 94 då ungefär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaE Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Grattis! Härlig milstolpe! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebro Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Grattis! Vad roligt för dig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asos Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts