brita m Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Inför en höftprotesoperation veckan som kommer har jag fått en massa goda råd av sjukhuspersonalen dit jag ska. Bland annat att jag ska äta lite mer smör och grädde än vanligt! Det ska väl bli ett energiförråd att ta av vid läkningen. /brita m 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Men vad menar de egentligen... bör du äta dig upp eller ner ? LCHF ger dig troligen all energi du behöver. Gissar på att de utgår ifrån att du är vilken "kolhydratätare" som helst. Har du funderat hur hantera sjukhusmaten ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brita m Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Tack för kommentaren! Jag behöver nog varken upp- eller nerätning, men det var väl kul att man rekommenderar smör och grädde inför operationen! Sjukhusmaten har jag inte ens tänkt på; jag äter nog det de bjuder på dessa 4-5 dagar av mitt liv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts