Coachen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Så nu har jag varit med i 2 veckor nu. Har tappat lite vikt, men jag saknar gymmet. Frågan är vad ska jag försöka äta för att få lite kraft och träna på ? Någon tips kanske ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keighlee Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Jag måste fråga, om du saknar gymmet, varför går du inte och gymmar? Du har ju uppenbarligen viljan, vad stoppar dig? Jag fastar 2 ggr i veckan och de dagarna tränar jag med på, inga problem alls! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Det är inte förbjudet att träna under omställningen så knata iväg till gymet bara Det kommer att tvinga din kropp att ställa om sig ännu fortare bara En del kanske känner sig kraftlösa första tiden men många känner ingen skillnad alls Det beror antagligen på hur fettskrämd och sockerdriven man varit innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coachen Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Jag måste fråga, om du saknar gymmet, varför går du inte och gymmar? Du har ju uppenbarligen viljan, vad stoppar dig? Jag fastar 2 ggr i veckan och de dagarna tränar jag med på, inga problem alls! Behövs lite kraft för att kunna lifta ju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coachen Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Danke danke dufva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuva Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Jag har förstått att många har problem med energin i övergångsfasen. Du kan antingen lägga till nån frukt innan träning för att sen fasa ut det senare eller så gå till gymmet men pressa mindre, bara så som din kropp orkar just nu. Du kommer få energi igen och antagligen mer än innan. Själv kör jag numera energiska zumbapass på fastande mage utan problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keighlee Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Behövs lite kraft för att kunna lifta ju? Jag liftar också och det går, visst är det jobbigt, men man överraskar ofta sig själv med att man klarar mer än man trodde man ska självklart alltid utgå ifrån sigsjälv, men för mig funkar det iallafall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Mer vatten och salt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fundersam Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Mmmm... tog upp till 3 månader innan det kändes som vanligt igen, men det var värt att vänta ut. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coachen Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 tack allihop. Nu ska jag iväg till gymmet. Återkommer om några timmar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coachen Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Ok. jag kan säga så här att jag orkade lite mer på löpbandet än förr. Dessutom var motivationen otroligt hög. däremot mådde jag dåligt under träningen. Detta kan bero på att jag var överaktiv. Efter tträningen blev jag nästan irriterad på allt. Tills jag åt kvällsmat. då blev d bättre. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunde Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Jag blev också väldigt illamående av tråning i början men det gick över efter typ 3 pass. Du behöver nog bara vänja kroppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts