Slangbellan Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Jag ber om ursäkt för vidrig titel Men idag så märkte jag en grej med avföringen. Det var jätte mycket olja. Vad fan kan det bero på ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Jag ber om ursäkt för vidrig titel Men idag så märkte jag en grej med avföringen. Det var jätte mycket olja. Vad fan kan det bero på ? Olja? Hur ser det ut? Har man fett i avföringen brukar den bli ljus och flyta. Det har man inte normalt men vid vissa tillstånd kan det bli så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette H-H Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Ätit mycket choklad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slangbellan Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Olja? Hur ser det ut? Har man fett i avföringen brukar den bli ljus och flyta. Det har man inte normalt men vid vissa tillstånd kan det bli så. Nej asså det kom som fan igår. nu på morgonen när jag vaknade så började jag spotta blod . Börjar få panik nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slangbellan Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Ätit mycket choklad? Nej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LenaA Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Det ser ut så när man äter LCHF; inget att oroa sig för. Spotta blod dock...från mun, tandkött eller hals? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Nej asså det kom som fan igår. nu på morgonen när jag vaknade så började jag spotta blod . Börjar få panik nu Aj då, låter som du bör kontakta sjukvården. Håller tummarna för dig att det inte är något allvarligt. Berätta gärna sedan hur det gick. (Skrev fel av misstag först men jag hoppas alla förstod vad det skulle stå.) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Eh.. näe, en vanlig biverkan i början är hård avföring.. då tarmarna ännu inte vant sig! Spottar man blod.. oavsett vad man äter bör man söka läkarvård.. det är hur som aldrig något gott tecken! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts