Popular Post Per Wikholm Posted October 5, 2013 Popular Post Share Posted October 5, 2013 I love the smell of napalm in the morning... you know that gasoline smell... smells like... victory (Apocalypse Now). Nu går major Fredrik Söderlund ut till LCHF:s försvar och utmanar läkare och dietister i Linköping. Ytterligare en underbar artikel i Corren den senaste veckan. http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/artikel.aspx?articleid=6568156&fb_action_ids=336479303163837&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=[214235788737906]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[] http://www.lchf.se/Bloggar/Blogg/tabid/83/EntryId/10292/Kostkriget-trappas-upp-major-Soderlund-utmanar-lakare-och-dietister-i-Corren.aspx 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Snyggt jobbat Fredrik Söderlund, du får min röst som årets förnufts och medmänniska 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Skriver man in LCHF i försvarets intranät Emilia kommer majoren och jag upp. En del av vårt lågintensiva krig mot kolhydrathysterin... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta_B Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Så jäkla bra!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette H-H Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Jag diggar Majoren. Spännande idé! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Riktigt bra! Carina intervjuade mig också i torsdags om den artikeln kommer förmodligen på måndag. Corren (med Carina i spetsen) har verkligen tagit LCHF på allvar. Riktigt kul! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pannaanna Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 BRA artikel!! Mycket positiv läsning så här på morgonkvisten när man avnjuter sitt fettkaffe i godan ro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Riktigt bra! Carina intervjuade mig också i torsdags om den artikeln kommer förmodligen på måndag. Corren (med Carina i spetsen) har verkligen tagit LCHF på allvar. Riktigt kul! Ja, det är jättekul! Hoppas bara att ledningen har kurage nog att driva den här linjen fullt ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts