Erik 2 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 En god vän är på landstingets utbildning för diabetiker idag. (Jag har tyvärr inte lyckats övertyga honom om low carb ännu, men jag jobbar vidare på det.) Han rapporterade nyss från första pausen - man blir matt: "1:a pausen: Kaffe/te Ost, skinka, tomat, gurka, röd paprika. Lätta Mörkt fullkornsbröd, skorpor och knäcke." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladan Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Jag blir förvånad över att någon blir förvånad... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LottaJ Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Det var ju inte bulle, eller donuoghts... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipofil Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Den där kursen skall jag på snart, det blir i rent studiesyfte antar jag. Studera själva kursen alltså .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suborg Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Man skulle gå kursen och i frågasätta allting och begära att få se ny forskning så kanske kursledarna får upp ögonen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
u s Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Det är väl bara att hoppas att Hägglund lyckas lägga ner landstingen och förstatliga sjukvården. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts