Syster Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Hur många har firat äggets dag idag ? Den andra fredagen i oktober är nämligen äggets dag Kanske vi får tycka lite synd om dem som måste ha en speciell dag för ägget och inte njuter av dem varje dag 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Oj, det missade jag helt! Tänk om äggets dag hade fått lika mycket reklam och uppmärksamhet som kanelbullens dag! Äggdagen är ju till och med internationell! World Egg Day Jag får fira med ett par ägg en dag försent istället. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Attans, om jag vetat om det hade jag ätit extra många ägg i fredags - nu åt jag faktiskt inte ett enda! Det blev ost, grädde, kokosfett, olivolja med tillbehör... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Missade den begivelsen, men mina händer hittas ju dagligen i kakburken...nej, jag menar äggkartongen, så jag firar antagligen äggets dag 24/7/365... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts