Tjoran Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Har ganska nyligen fått en stor summa pengar. Istället för att spendera dom, har jag mer nöjt mig över att ha kunnat att fantisera vad jag faktiskt kan göra med pengarna. Det fungerar faktiskt. Det är lite skönare än att sitta och fantisera över vad man hade kunnat göra IFALL man hade dom pengarna. Men idag såg jag en enormt överviktig kvinna på City Gross här i Uddevalla. Och jag insåg att på första gången på alla dessa år som "normalviktigt" så blev jag inte avskräckt, utan full av sympati. Oavsett hur tankegången började, så ledde den återigen till min överflödiga hud som ständigt gör sig påmind oavsett situtation. Kläder, gym, på stan. osv. Googlade lite när jag kom hem. http://www.plastikoperationer.net/fraga/ovrig-kroppsformande-kirurgi/935-kostar-ta-bort-all-oeverskottshud-kraftig-viktnedgang.html 150 000 för ett komplett paket? Är det värt? Skulle ni göra det? Jag tänker inte göra det. Varför? Inget kan förklara det bättre än Eddie Meduza med sin låt "ja e flintis" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Gillar ditt tänk. Bara det att nästan alla har alldeles för långa ögonfransar nu är helt sjukt kostar mellan 600 -1000 kr per månad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts