Tazzi Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 me pepp från mina fb polare -- blott 41 stskapade jag mej en blogg idag .^bara litet test .. inte alls dator kunnig .. men stolt tog en stund men lyckades ladda upp en bild tillslut!! alltmellanhimmelojord.bloggplatsen.sevarjefall en liten start till mitt nya äventyr i livet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 me pepp från mina fb polare -- blott 41 st skapade jag mej en blogg idag . ^bara litet test .. inte alls dator kunnig .. men stolt tog en stund men lyckades ladda upp en bild tillslut!! alltmellanhimmelojord.bloggplatsen.se varjefall en liten start till mitt nya äventyr i livet Och Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 och den finns där om någon här vill kika in -så enkelt va det margaretha . .vill som så gör man de . . vill man inte ignorerar man bara de helaJättelätt - alltså på ren svenska .. besök min blogg el bara skit i de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Och Ge dig. Sprid din bitterhet någon annanstans. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 Tack Tjoran . .Gör ja någe fel så hoppas jag forumets moderators talar om så --De ju valfritt läsa bloggen - - å kanske totalt ointressant - menvalfritt ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggan A Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Understundom känns det skönt att inte vara Margaretha med th... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts