pch Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Jag använder matkalkyl.se, men det finns säkert massor av liknande så snälla, upplys mig 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Har använt lchf.se och de har ett kostverktyg som är riktigt bra men du måste vara betalande medlem. Är för närvarande medlem på matdagboken.se och de har också ett hyffsat bra kostverktyg som du kan använda i något begränsad version gratis men det räcker mer än väl för att se fördelningen. Alla de här kostverktygen är ju lite krångliga att använda i början men man vänjer sig snabbt och man lär sig ju också efter en tid så man behöver inte bokföra varje dag. //Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 http://kostbevakningen.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melderv Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Shapeupclub.com!! Man kan skanna in streckoderna på sina varor med mobilappen. Dessutom kan man själv bestämma energifördelning i procent eller gram. Skitbra är den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penny Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 MinMat.net tycker jag är lätt att avända och den är gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pch Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Jag blev upplyst nu ska det testas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Om du ska använda Matdagboken, tänk bara på att beräkningarna visar t.ex aningen för låga kolhydratvärden. Orsaken är för "runda" ingångsvärden. Kör du strikt spelar det iofs ingen större roll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts