Modesty Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Detta känns lite oroväckande och som vanligt vet man inte vilka biverkningar som kan dyka upp. http://www.expressen.se/halsa/blodfetter---ny-medicin-sanker-farliga-fetter/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 "Läkemedelsföretagen hoppas att blodfetts-sprutorna blir nästa storsäljare." Javisst. När de "okunniga" börjar ifrågasätta nyttan av statiner så måste man ju hitta på något nytt. Så trött jag blir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 De skrev i alla fall att livsstilsförändringar måste gå först.. Nå jag är inte tänkt att prova efter att ha avverkat 5 sorters statiner och Ezetrol, så väljer jag den naturliga vägen som funkar mycket bättre 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts