joey Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Hej! Jag har gått på LCHF i ungefär 4 månader nu. Allt är toppen förutom att jag fortfarande är väldigt trött på morgonen, och det är inte den vanliga morgontröttheten utan mer en utmattad känsla. Samma känsla som dom flesta får vid övergången från deras förra kost. Jag undrar om jag äter fel eller om detta är normalt? Är jag fortfarande i "övergångsfasen"? ( jag äter främst, ägg, bacon, bönor, kött, fisk, grönsaker) Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Hej du kanske ska precisera vad du äter en dag och vad är det för bönor du äter och hur mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HälsaSomLivsstil Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Utbrända binjurar, aka adrenal fatuige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Salt och vatten!! Förmodligen mer än du tror du vill ha... Sen ÄR det ju nattmösseårstid. Ska du prova med D-Vitamin? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joey Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Tack för tipsen. Vatten, salt å D-vitamin låter vettigt, får börja med det och hoppas det blir bättre. Borde ju egentligen få i mig mer D-vitamin i alla fall! Tack 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts