mosadiket Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Har problem med att benen , vaderna och fötterna svullnar. Vad kan jag göra åt det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Lymfmassage? Tror jag det heter. Ska stimulera lymfsystemet till ett bättre flöde vilket motverkar svullnad. Vet att jag läst om hur man gör det på sig själv men vet inte var. Torde finnas på nätet. Jag testade för länge sen under graviditet med gott resultat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Har problem med att benen , vaderna och fötterna svullnar. Vad kan jag göra åt det? Vad äter du för något? Promenerar du mycket? Har du haft svullnaderna länge eller hur började det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Det är egentligen väldigt enkelt Prova LCHF Initialt kommer vätsketrycket i kroppen att minska vilket snabbt bör förbättra ditt läge På sikt kommer du även att bli av med inflammationer i kärlen vilket gör dom flexiblare och mindre svullna dvs bättre genomströmning Ta och läs på lite hos kostdoktorn och testa sen Du kommer säkert att bli förbluffad över resultatet 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penny Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 LCHF absolut! Det har hjälpt mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 mosadiket, hur gick det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts