matte_a Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Vore det inte en bra idé om vi kunde dela med oss av våra favoritrecept. Själv har jag bedrövligt dålig fantasi och är i ständigt behov av nya recept. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Ja, nog blir det mycket av samma mat om och om igen. Jag har ett bra snabb lunch recept som jag kör på med: Tonfisk, kokt ägg, majonnäs, creme fraiche, rom, rödlök. Blanda rubbet, klart! Om man vill ha lite grönt till, passar avocado bra. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Gör ju alltid Skaldemans Kålpudding....den är så supergod! gör alltid dubbla satser. och fryser in. bara att ta med o värma. tar lite lingon. supergod! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 I Ugnen: Broccoli, blomkål, lägg stekt bacon över, rör ihop cremefraiche, grädde, och ägg, + kryddor.(kan ha lite 82% korv i också..)Blir mumsSmaklig Måltid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts