snurrepippen Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Hei!(En nordmann på forumet, men jeg regner med dere forstår likevel ;-)Jeg har de siste 4 måneder spist low carb, med god effekt både på vekt, energi, humør og allment.Men i det siste føler jeg at jeg har fått grusom aceton-ande! (No like!!)Kan man justere kostholdet for å unngå det? En vanlig dag består som regel av :Frokost: Salat m/skinka eller kyckling, avocado og fetaost eller evt. omlett med skinka & fetaLunch: Salat med ost/skinka/paprika/mais Middag: Varierer, men oftest kjøtt med grønnsaker (styrer helt undan potatis/pasta/ris, men spiser rotgrønnsaker, sås og färs)Drikker mycke svart te och vatten.Håper noen har noen super-tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Låter som du är i ketos! Och det är ju positivt. http://www.kostdoktorn.se/ga-ner-i-vikt-med-optimal-ketos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Det betyder att du äter rätt.. eller bantar.. eller svälter! Såvida det inte är dragon breath.. då äter man för mycket protein och för lite fett. Dragon breath luktar amoniak = stall! Ketho breath luktar acceton.. iomed att det är acceton, det luktar nagellack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts