Maggan A Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Ni som är bra på att diskutera vetenskap - gå in och hjälp de få entusiaster som jobbar på därinne ;-) https://www.facebook.com/livsmedelsverket?fref=ts 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Bra förslag, jag visste inte de hade en fb-sida. Jag hittade ett par saker som jag stillsamt kommenterade 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostrådgiverskan Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ja inte för att jag är nån vetenskapskvinna, men skrivkunnig är jag och väldigt nyfiken på deras svar . Så jag hakar på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Per Wikholm Posted November 21, 2013 Popular Post Share Posted November 21, 2013 Kollade in sidan. Det var kul att se att jag trots flera minuters surfande inte lyckades hitta en enda kommentar som var positiv till SLV i någon tråd. Så det verkar som det sköter sig själv och jag väljer att fokusera på annat. Det finns nog inte så många osäkra man kan övertyga på den FB-sidan. Känns också betryggande att det bara är 772 människor av Sveriges dryga 9 miljoner innvånare som gillar Livsmedelsverket på FB. :-) Tillägg: Livsmedelsverket har 555 personer anställda satt i relation till 772 likes på FB. 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ja nu känner jag mig lite skyldig, för jag är en av dem som "gillat" SLV, därför att jag vill få deras uppdateringar på min vägg... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ja nu känner jag mig lite skyldig, för jag är en av dem som "gillat" SLV, därför att jag vill få deras uppdateringar på min vägg... hade också tänkt de men det tog emot så förbaskat så jag söker nu manuellt varje gång jag ska in där 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts