Hönan Laura

Aldrig normalt hungrig ?!

Recommended Posts

Hej !

Jag har alla dina böcker - läst dem - tror på dina till synes självklara anvisningar o varför.

Problemet med mig är att jag sällan eller nästintill aldrig är direkt hungrig.

Detta är troligtvis orsaken till att jag under många år aldrig ätit frukost.

Knappt som barn.

Kaffe o cig till frukost (slutade röka för 0 år sedan (snusar).

Idag endast kaffe till frukost.

Glömmer äta under dagen - känner ingen hunger - inte sugen på ngt - inte kakor, sötsaker, läsk.

På kvällen, ganska sent, äter jag ngt jag fryst in eller en Felix (vansinnigt vet jag

med tanke p alla tillsatser)

Hatar laga mat.

Jag läser o läser din bok men kommer aldrig till skott.

Så litet jag äter borde jag idag inte ha ca 20 kg övervikt ?!

Jag mår fysiskt dåligt av detta - även om jag oxå är litet fåfäng att inte kommer i mina gamla kläder gör inte saken bättre.

Jobbar som drama/teaterped trots min ålder (nyss 70)är jag i behov av större rörlighet än numera.Känner mig som en hopplöst förtappad varelse - hur f*n ska jag komma ur detta?! Önskar ett enkelt ! veckoförslag utan alltför mkt konstigheter för att komma igång.Tror jag - annars är det ngt annat fel på mig - jag måste överleva vilket det handlar om för min del.

För 4 år sedan gick jagmed x:avagansa 4 veckor gick ner till 50 kg )var för mkt) såg inte klok ut enl vänner - men jag var stolt ?! - mathållningen eller den icke förekommande gick jag upp så nu väger jag 84 kg !! Vill väga 60 - 65kg - mer normalt för min längd 1,62 o ålder.

Misstänker det inte finns ngt konkret svar på mitt inlägg - men försöka duger.

Kram ulla lundstedt

post-1609-0-96001800-1357225597_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser