Jump to content

Bildbevis om att LCHF blir populärare

@rkbro
 Share

Recommended Posts

Har vid två tillfällen reagerat på att en viss sorts livsmedel är slut och det verkar helt i linje med att LCHF blir populärare... Ta inte tråden för allvarligt - tänkte bara lite småkul småprat om saker man snappar upp i sin verklighet. 

2 bidrag från mig kommer här. 

http://imageshack.us/photo/my-images/547/slutphelmjlk.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/819/kokosmjlk.jpg/

Skulle kunna ha bäddat in bilderna i foruminlägget, men bilderna är högupplösta och blev gigantiska. Hoppas det funkar bättre så här. 

EDIT: Hoppas det funkar bättre nu. 

• Like 1

Jag kunde inte se bilderna. Varför kan du inte själv förminska dem?

Tänkte att jag skulle vara lite snabb och smidig. Jag fixar det nu. 

För att kunna se bilderna måste man vara inloggad på din Gmail.  Kan du posta inloggningsuppgifterna här?  ;)

Självklart! 

jagaerenklant@gmail.com

p4ssw0rd123

:D

EDIT: Har laddat upp bilderna på imageshack nu istället. Hoppas man kan se dem. Av nån anledning gick det inte att bädda in dem genom att länka till bilden på imageshack. Förstår inte riktigt varför. 

Bilderna finns i länkarna i TS. 

• Like 3

jag såg bilderna :)

Jag har grejat det där med bilderna. Så som det var för början så kunde man inte det.

.... 

De kanske inte är toppenkul det här. 

Kokosmjölken är ju kokosmjölk som är slut, men det finns light och ekologisk (?). ("organic")

När de gäller mjölken så inser jag nu att jag tänkte fel. Det var en gammal bild där lättmjölk och helmjölk finns men mellanmjölken är slut. 

Det tyder kanske inte på nånting om LCHF utan mer om hur vi svenskar är/har varit i många år. 

Låt inte en dålig trådstart förstöra det roliga utan fortsätt där ni är. Ser ni nån rea ut margarin till vrakpriser för att de inte går att sälja?

Är det slut på smör och grädde i hyllan..? Finns det restauranger som fattat grejen med LCHF visar en skylt där de serverar nåt gött...?

Sånt tänkte jag vi kunde ha i den här tråden.