Popular Post Tjoran Posted November 30, 2013 Popular Post Share Posted November 30, 2013 Denna bilden tog min syster på sin arbetsplats idag. Arbetsplatsen är köket i ett sjukhus. Goda nyheter, eller? Får hoppas att det inte blandas ut med massa mjöl eller socker, vilket det antagligen kommer göras. Nu går det ju inte att ladda upp bilden. Varför? 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Mycket goda nyheter tycker jag, ekologiskt också, vi får hoppas att andra landsting tar efter och använder de fettsnåla margarinerna till att smörja hjulen på sjukhussängarna med istället 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 Bumpar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Denna bilden tog min syster på sin arbetsplats idag. Arbetsplatsen är köket i ett sjukhus. Goda nyheter, eller? Får hoppas att det inte blandas ut med massa mjöl eller socker, vilket det antagligen kommer göras. Nu går det ju inte att ladda upp bilden. Varför? Risk finnes de görs så - Men ändå - bättre använda smör än margarin !! * säkert maizena till redning * används nästan bara numera vid all mat i tillagningskök .... För å få det naturligt gluten/veteproteinfritt direkt - Bra vet i katten - men varjefall bättre än vetemjöl 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts