maxxtro Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Vad skulle man kunna ge en person som äter enligt LCHF som också kan vara uppmuntrande för denna att fortsätta med just LCHF? Vilka är de senaste och bästa böckerna som finns te.x? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 http://lindegards.se/index.php?route=common/home Jag såg detta på en blogg. Kan en LCHF låda vara nåt? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Beställ kokosfett eller annat matnyttigt i t.ex. LCHF-butiken http://lchfbutiken.se/23/deodoriserat-kokosfett-eko 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gladan Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 En crockpot. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 En sån där vakumförpackare önskar jag mig kära vänner. Om ni salar blir det inte så mycket per person 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxxtro Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Tack för tipsen! Hmm, en slags presentkorg med lite blandade godsaker skulle nog kunna fungera. Kanske blir en flaska vin, lite macadamianötter och ostar i en snygg förpackning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Googla på LCHF-böcker. Eller ännu hellre, gå till stor välsorterad bokhandel. Det finns SÅ många nya, fina. Det skulle jag bli glad för! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigurdur Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 En sån här vill jag ha: http://www.vitaminvaruhuset.se/cocosa-extra-virgin-coconut-oil-1300-ml Jag gissar att en och annan LCHF:are skulle tacka ja till en sådan! Släng på en röd rosett bara. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 En sån här vill jag ha: http://www.vitaminvaruhuset.se/cocosa-extra-virgin-coconut-oil-1300-ml Jag gissar att en och annan LCHF:are skulle tacka ja till en sådan! Släng på en röd rosett bara. Tack för den sidan Sigurdur, den var perfekt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Tack för den sidan Sigurdur, den var perfekt mmmm...det kanske bara är början...snart kommer extra virgin kokosolja från kokosnöter ekologiskt odlade på Cocos Islands, skördade i november efter stormarna och lagrade under palmtak i 6 månader innan de handpressas enligt ursprungliga metoder....för att därefter fraktas på segelfartyg till Europa....bara 1000 kronor flaskan!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigurdur Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Tack för den sidan Sigurdur, den var perfekt Det är en jättebra sida, gratis frakt, snabb leverans, bra priser och många intressanta produkter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegårds Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Vad skulle man kunna ge en person som äter enligt LCHF som också kan vara uppmuntrande för denna att fortsätta med just LCHF? Vilka är de senaste och bästa böckerna som finns te.x? Hej Maxxtro Om någon dag har du ett stort sortiment i vår webshop www.lindegards.se med svenska dessertostar från mindre gårdsmejerier, jag skulle kunna tänka mig att en låda med sådan ost kan glädja en LCHFare, många utav ostarna är gjorda på opastöriserad mjölk dessutom. Jättegoda, smakrika och nyttiga. Håll utkik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts