StinasKompis Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Den här tiden på året har jag tidigare ätit mycket vörtbröd. Funderade på hur jag skulle tillgodose min längtan efter den där smaken utan att behöva äta bröd. "Tommy tappar" skriver ju ofta om olika kryddsmör som han har i sina måltider. Inspirerad av honom köpte jag nu en påse färdigblandad vörtkrydda avsedd för brödbak och blandade några matskedar av krydda med mjukt smör. Så nu njuter jag av goda ost- och skinkrullar med vörtsmak 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Blir det gott är det ju underbart. Har ett recept på fröknäcke som jag funderar på att krydda med vörtkryddor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Låter kanon! Tack för tipset! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts