Nessima Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Någon som har ett tips på dricka till nyår?! Det måste vara alkohol- och sötningsmedelsfritt. Och så lite socker som möjligt, helst inget alls men då är det väl i princip bara vatten kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Mousserande vitt alkoholfritt vin lite kolhydrater smaksatt mineralvatten. Jag tycker inte om de färdigköpta så jag lägger hallon,jordgubbar, vinbär, björnbär i naturell Ramlösa blir jätte gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Vatten. Ain't i the partypooper? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Kombucha (äppel och ingefära smak)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessima Posted December 20, 2013 Author Share Posted December 20, 2013 Tack för tipsen! Jag har inte hittat något alkoholfritt vin som inte smakar saft hittills, får väl leta en vända till helt enkelt! Smaksätta vatten själv ska jag absolut göra, har en sån där kolsyremaskin hemma. Kombucha har jag aldrig hört talas om så det får jag ta och kolla upp Hade det bara varit jag så hade jag nog bara fixat bubbelvatten, men nu är det flera av gästerna som inte dricker heller och då vill man ju inte vara "tråkig"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts