Thomas Jansson Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 I brist på att litteratur har en helt egen avdelning i detta forum så postar jag detta här! Köpte nyligen e-boken "Formtoppa med LCHF" skriven av Martina Johansson - bättre skriven bok får man leta efter, inget lull-lull utan raka fakta och hands-on från första till sista sidan skriven av en författare som bevisligen gör som hon lär! Rekommenderas till alla er som vill veta mer om periodisk fasta, viktminskning och högeffektiv träning!!!! Innehåll Hur & varför ketogen diet fungerar! Hur du optimerar din LCHF till att bränna mer fett än någonsin! Beskrivning av fettfasta Allt om ketonmätning, både U-ketoner & B-ketoner Riktlinjer för tung träning 8 riktigt bra basövningar för att forma kroppen Hur du beräknar matens energiinnehåll Hur du beräknar din fettprocent Hur du beräknar hur mycket du behöver gå ned i fettvikt Recept för optimal ketos 7dagars meny Info om periodisk fasta Övriga tips & trix Svar på allra de vanligaste frågorna kring ketos & viktminskning! Mera info finns här: http://www.primalscienista.com/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus77 Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Det finns en tråd som heter boktips... under övrigt har jag för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Jansson Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Kunde vara en egen avdelning med litteratur, videos, webbplatser - som det är nu kommer det att bli lite rörigt om man ens hittar dit,,,, 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hur många sidor är boken? Levereras den som pdf som går att läsa på flera enheter (dator/iPad) eller krävs speciellt program/login? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Jag köpte den som PDF och ja den går att läsa på paddan. 36 sidor. Riktigt trevlig liten bok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Bra boktips, tackar!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fridaslchf Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Jag har också den och den är väldigt bra! Informativ och utan massa krångel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Lyckos er...den går inte att köpa längre...får väl vänta på pappersboken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts