Sigurdur Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Vad vet ni om hur dessa kosttillskott fungerar, effekter och bieffekter? Har någon testat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amj Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Jag ger fenylalanin till hunden mot smärta och jag tycker mig märka att det fungerar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majabella Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Jag har ätit L-tyrosin i tre månader: 2x500mg per dag (en kapsel före morgonkaffet o en före lunch), det påverkade mitt humör mycket (positivt), en biverkning var huvudvärk inledningsvis. Nu gissar jag att du är ute efter effekten av L-tyrosin på muskeluppbyggnad och fettförbränning och det kan jag inte säga att jag kunde märka, behöver kanske kombineras med styrketräning. Men effekten på humöret var märkbar, kände mig närmast upprymd och mera skärpt. Nu tuffar jag vidare utan, jag har som de flesta här på forumet en lite avog inställning till tillskott men tycker ändå det är intressant (fick genast en klatsch med tigertassen här när jag ställde frågor om tillskottet, typ: ät bra mat o tramsa inte med piller). Du kan väl återkoppla här om du provar. http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Nedstaemdhet-oro/L-Tyrosin.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts