Leopold Roos Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Bytte till en vinterbild på mig när jag åker snowboard. Vore skoj om flera kunde byta avatar nu med .Vet ni inte hur man gör, kolla mina instruktioner i länkarna i min signatur, eller fråga. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Kul idé. Jag ändrade till en bild från Abisko vintern '11. Där var 35 grader kallt... Betydligt mildare och snöfritt idag i Bergslagen! EDIT: Den bilden blev inte långvarig. Hittade en med is och snö på floden Daugava i Riga i vintras. I bakgrunden Lettlands nya nationalbibliotek, som var anledningen till mitt besök. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Eftersom jag är en jäkla katta och därmed också är måttligt förtjust i kyla och snö får nog min kisse vara kvar.... Fast han är egentligen en Prins ingen Sessa och är minst 25 år gammal, så jag är nog lite piggare än honom. Men vi har vacker och glansig röd päls bägge två. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Jaja...jag får väl dra mitt strå till stacken då .... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Det var då sjuttsingen vilka hurtfriska "vintermänniskor" det är här Tacka vet jag sommar... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copecca Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Det är ju midsommar snart i alla fall så behåller min gamla bild från midsommar 2008.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnutt Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Åkejjrå! Julbild fixad 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Vinterbild? Här bara regnar det. Det har jag ingen lust att försöka ta kort på. Och foton jag har sedan tidigare på snö och frost (inte särskilt roliga) är som vanligt för stora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Isåfall skulle jag byta till en vinterbild från vintern jag var i Liberia, tyvärr en aning för lättklädd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Isåfall skulle jag byta till en vinterbild från vintern jag var i Liberia, tyvärr en aning för lättklädd Jag väntar fortfarande på den lättklädda bilden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Jag väntar fortfarande på den lättklädda bilden Tänk apokalyps now men i sydatlanten, surfbräda och ak5 Gott nytt år! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts