Arnstein Bjone Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Beklager hvis jeg tar opp gammelt nytt, men jeg finner ikke noe om "Raspberry ketones" ("Hallon-ketoner?) i bloggen eller forumet..? "Raspberry ketones" er visstnok et "hot" emne når det gjelder vekttap. Lovende forsøk er gjort på gnagere, men ikke på mennesker..? Tenkte jeg skulle teste ut disse.... Årsaken er at jeg nå har gått på "ekstrem lavkarbo" siden 25 nov, og ikke tatt av ett eneste gram. For noen dager siden forstod jeg at jeg også at jeg må være mye mer forsiktig med mitt inntak av proteiner, uten at det ser ut til å hjelpe heller. Glad for alle tilbakemeldinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Hallonketoner tror jag är ännu ett försök att sälja en i bästa fall verkningslös hälsoprodukt för att tjäna pengar...men jag har inte orkat titta djupare på det. Beklager hvis jeg tar opp gammelt nytt, men jeg finner ikke noe om "Raspberry ketones" ("Hallon-ketoner?) i bloggen eller forumet..? "Raspberry ketones" er visstnok et "hot" emne når det gjelder vekttap. Lovende forsøk er gjort på gnagere, men ikke på mennesker..? Tenkte jeg skulle teste ut disse.... Årsaken er at jeg nå har gått på "ekstrem lavkarbo" siden 25 nov, og ikke tatt av ett eneste gram. For noen dager siden forstod jeg at jeg også at jeg må være mye mer forsiktig med mitt inntak av proteiner, uten at det ser ut til å hjelpe heller. Glad for alle tilbakemeldinger 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Jag skulle vilja föreslå en detaljanalys av det du äter istället för att kasta bort pengar på mirakelkurer. Jag har genom åren provat det mesta. Allt från Xenecal till bantningsplåster och det enda som verkligen hjälpt, har varit lågkolhydratkost varvad med egna studier om vad jag stoppat i mig och hur mycket. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 En slurk aceton till nyårsmiddagen? ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts