Schwimmer Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hej, Jag tänkte höra om någon kan hjälpa mig vilken av Eboost och Celcius jag ska köpa. Jag har tänkt sluta dricka kaffe och istället köpa på mig ett lite större lager att ha både hemma och på jobbet när jag behöver energi. Jag har flera vänner som har väldigt starka åsikter att både den ena och den andra är bättre, men det känns som att det är mycket magkänsla Om någon skulle vilja ge mig en åsikt med lite mer underlag så vore det mycket uppskattat www.celcius.se www.eboostsverige.se Om ni även har någon annan liknande produkt som ni vill lyfta fram så tveka inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Per Wikholm Posted December 27, 2013 Popular Post Share Posted December 27, 2013 Celsius är mycket bättre än Farenheit men bäst är Kelvin! ;-) Ät riktig mat istället! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Sluta dricka kaffe.. är du stollig? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wikholm Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Kaffe är för övrigt den enskilt största källan till antioxidanter i den västerländska kosten. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Kaffe är för övrigt den enskilt största källan till antioxidanter i den västerländska kosten. Möjligvis den största du äter/dricker.. annars så är urinsyra den största i blodet! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wikholm Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Möjligvis den största du äter/dricker.. annars så är urinsyra den största i blodet! Zepp, don´'t piss me of men jag talade om kosten och jag tror inte så många förutom Frank Zappas fiktiva gestalt Bobby Brown som gillade en "golden shower" får i sig så mycket urinsyra via kost/dryck. :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Celsius är mycket bättre än Farenheit men bäst är Kelvin! ;-) Ät riktig mat istället! Det är väl mer en gradskillnad ... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Nog för att jag är en Zappa-fan men, vill man ha hög halt av urinsyra i blodet så är det en nedbrytningsprodukt av aminosyror! Såå.. en kost med kött och kaffe torde bidra med en hel del antioxidanter.. så har jag mött dig på halva vägen! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wikholm Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Nog för att jag är en Zappa-fan men, vill man ha hög halt av urinsyra i blodet så är det en nedbrytningsprodukt av aminosyror! Såå.. en kost med kött och kaffe torde bidra med en hel del antioxidanter.. så har jag mött dig på halva vägen! Japp, Zepp, instämmer och jag tror att vi därmed grundligt har gått till botten med och fullödigt besvarat den ursprungliga frågeställningen om vad vi anser om olika dyrköpta substitut för riktig mat. :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Hej, Jag tänkte höra om någon kan hjälpa mig vilken av Eboost och Celcius jag ska köpa. Jag har tänkt sluta dricka kaffe och istället köpa på mig ett lite större lager att ha både hemma och på jobbet när jag behöver energi. Jag har flera vänner som har väldigt starka åsikter att både den ena och den andra är bättre, men det känns som att det är mycket magkänsla Om någon skulle vilja ge mig en åsikt med lite mer underlag så vore det mycket uppskattat www.celcius.se www.eboostsverige.se Om ni även har någon annan liknande produkt som ni vill lyfta fram så tveka inte! Du kanske bara behöver köpa ett bättre kaffe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUAL Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Varför vill du sluta dricka kaffe? När jag behöver extra energi fungerar det utmärkt med kaffe och kokosfett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Nordahl Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Jag dricker kaffe, och förgiftar mig då och då med en Celsius som jag tycker är uppfriskande och ger mig bra energi på gymmet!Jag skulle dock inte dricka den för att bli pigg. Köp en av var och testa vettja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts