Syster Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Man upphör sällan att förvånas... Sonen skickade efter lite teknikprylar från ett företag som heter Inet, döm om min förvåning då det överst i paketet ligger en sötlakritsstång Öhh, vad gör den där och varför, frågar sig då vän av ordning (vännen av ordning är då jag) den i övrigt hyfsat välartade sonen tyckte det var en superkul idè, och informerade glatt om att de alltid skickar med en lakritsstång, det är liksom företagets "grej". Konstigt tycker jag, finns det inget bättre att skicka med, om de nu bums vill skicka med något utöver beställningen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Jag köper rätt så mycket dataprylar från Inet och har fått en och annan godis med. De åker oöppnade i soptunnan utan några helst tankegångar. Stax före jul handlade jag internetprylar från Luxenburg och fick en chockladskulptur som present. Det fick min trådsmala bror som födelsedagspresent... han som knappast äter någon godis alls. Jag gissar på att chockladen hamnade i bokhyllan hemma hos han. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copecca Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Väldigt vanligt förekommande fenom med godis av olika slags i. Har fått med dataprylar och mcsaker från både usa och tyskland.. det är väl någon slags sätt visa uppskattning eller glädje att man handlar hos dem. Såklart vi som avskyr socker inte gillar det men reaktion hos majoriteten av andra är nog positiv. Får också tepåsar eller pulverkaffe från vissa hälsobutiker och det ser jag som ok men ide är ju detsamma. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Orättvist.. jag handlar på Inet över disk.. och alldrig fått något godis! Däremot när jag hämtar storformatpapper från en annan leverantör så får jag Ahlgrens bilar! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Om man gillar lakrits är pastillerna från LCHF-butiken goda... Mina barn fick julklappar från min väninna i USA och även hon som privatperson hade lagt med en godisbit (rischokladkaka med jultomtemotiv) så det kanske "ska vara så"..? Fast känner jag henne rätt äter hon inte skräpet själv och det gjorde inte mina barn heller! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Fick ett chassi idag ifrån inet, undrar om det kom med något där också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts