Sasch Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Hej! Jag skulle vilja få reda på olika erfarenheter från olika kurser som någon av er gått och vad ni gjort efter det. Jag skulle vilja påverka maten på förskolor/skolor och om jag skulle bli hjäpt av att gå någon kurs eller plugga till dietist. Är det någon som har ett tips på hur jag kan gå tillväga? Mvh Sara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Detta har diskuterats i några trådar, t.ex. denna helt nyligen: http://forum.kostdoktorn.se/topic/3909-vilken-kostr%C3%A5dgivarutbildning-b%C3%B6r-jag-v%C3%A4lja/?hl=%2Bkostr%C3%A5dgivare#entry50133 Sök på hela forumet efter "kostrådgivare" så får du en del tips! Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sasch Posted January 6, 2014 Author Share Posted January 6, 2014 Tack för svaret! Får söka vidare bland trådarna.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts