Totto Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Jag fattar inte vad som har haent! Istalett f;r de tre vanliga bokstaeverna blir det foejande tecken [ ' ;. Ocksaa andra tangenter har aendrats. Vad goera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Du har troligtvis ändrat till engelsk tangentbord. Ska gå att ändra tillbaka någonstans i inställningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totto Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Katterna hade dansat lite på tangentbordet och vilka knappar de hoppat på vet jag inte. Jag fick starta om den, och nu har den uppenbarligen tagit reson och beter sig normalt igen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Haha, ja dessa kissar som är så "duktiga" på att hjälpa till. En gång när jag jobbade hemma hade kissen lyckats lägga sej på tangentbordet så bilden var helt upp och ner. Supporten hör på att spräcka läppen i asgarv när jag berättade vad som hänt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Min väninnas skrivare slutade fungera när hennes son skulle laga den låg det en groda i den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigurdur Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Tangentbordet fick inte fnatt, det fick KATT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Du har råkat komma åt ett kortkommando för att ändra uppsättning av tangentbordet (idiotiskt kommando, i mitt tycke). Du har antingen tryckt Shift + Alt eller Shift + Alt Gr För att återställa till svenskt tangentbord, upprepa kommandot. Testa det första - om det inte fungerar, testa det andra. OBS! Håll ner Shift först innan du trycker på nästa tangent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts