Kajsa576

Provätit LCHF idag.. var det rätt?

Recommended Posts

Idag hade jag besök av "Lill-familjen", bjöd på grillad högprocentig lammkorv med Jills frallor, men utformade som korvbröd. 

Toppen-gött. 

Hej Hopp!

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sedan… Jag kör 30 min. crosstrainer + 30 min. Styrka * 3ggr/vecka.

Har tyvärr lämnat LCHF-kosten. Men undviker socker och mjöl. Har sedan 6 januari gått ned 6 kg.

Minskat 18 cm i midjan på 2 år. Vet inte vad jag gjorde för fel med LCHF, men jag stod stilla i 9 månader. Jag har mkt övervikt, och vill se resultat även på

vågen. Men jag kommer att gå in här mellan varven ändå. Lycka till alla fina LCHF:are!  :D  :wub:

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har saknat dej. Senast i förrgår funderade jag var du tog vägen. Man behöver inte äta LCHF för att hänga här. Många kör paleo och vi har veganer också. Ellsehåeff passarväl inte alla men att ta bort socker ochmjöl är väl universellt för hälsan

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har saknat dej. Senast i förrgår funderade jag var du tog vägen. Man behöver inte äta LCHF för att hänga här. Många kör paleo och vi har veganer också. Ellsehåeff passarväl inte alla men att ta bort socker ochmjöl är väl universellt för hälsan

Saknat Dig också, tänkte starkt igår, att jag måste gå in. Kram  :D

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja men där är du ju! Kul å se skymten av dej och du verkar ju ha koll på läget! Hejja dej! B)

LCHF är kanske inte för alla...man får nog hitta "sitt" sätt att må bra.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har inget emot själva kosten, men jag stod helt stilla i 9 månader, förutom 4 kg som försvann i början. men jag äter nog lite åt det hpllet ändå, fast inte lika strikt. Och nu är det -7 kg. Hej hopp! 

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu