Kajsa576

Provätit LCHF idag.. var det rätt?

Recommended Posts

Är förbannad, Arg, ledsen och ännu mer arg! GRRR!  :angry:

Inte ofta, men idag så… Har inget med LCHF att göra, egentligen. Men jag blev så arg på min nye chef och argument så jag vet inte vad...

Vi hade sk. "Utvecklingssamtal" kombinerat med Lönesamtal… -Bara det!!! SUCK!

Frustrationen är på hög nivå, kan jag säga. 

-Och nu till frågan, Kan detta påverka även kroppen, så att viktnedgången stannar av? 

Maken har inte ens frågat hur det gick idag.. Och det gör mig också irriterad. Hm

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, överätit.. gjorde en soppa på broccoli ,champinjoner och grädde, rödlök, lite bacon och oliver…. Nu är det tvärstopp i tunnan!  Räckte med 1 skål, så blev det stopp. Hej hopp  :huh:

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Äntligen är våren här! 

Tänk att vissa morgnar vaknar jag hungrig!

Och då är det väl bara att äta, misstänker jag.

Så nu blev det äggröra med västerbotten.  :P

Hej Hopp! Ha en härlig fredag!  :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja...visst är det märkligt. Vissa mornar skulle jag kunna svulla i mej en helstekt gris....riktigt skriiiiker i magen av hunger. Så var det nog i morse för mej med...men tror det bror på att jag faktiskt var lite hungrig redan när jag störtade i säng igår kväll. John Blund kom med sömnpulvret tvärt igår och då hann jag inte äta något :D

Andra dagar så nöjer jag mej med en mugg kaffe med kokosolja och lite mjölk...kan stå mej på det några timmar.

Ha en fin fredag!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I veckorna brukar jag bara dricka kaffe, men som sagt inte idag. stod mig till halv 2, sallad på avokado kräftstjörtar, olivolja, rostad parpika m.m.

Inhandlat i Gallerian Sth. Fy vad dyrt… sallad + 1 ramlösa 135:-) 

;) Men härliga fredag, äntligen här! 

Kram till alla goa fina griniga sura glada vanliga ovanliga LCHF:are  :D

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Igår bakade jag en typ av fröknäcke med mandelmjöl. Vilken känsla att idag få äta äggsmör på knäckebröd  :D

Det blev lite smuligt, så nästa gång tar jag nog lite mindre mängd av mandelmjölet. eller öka mängden kokosolja. 

Riktigt gott! rekommenderas. 

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ut på hemligt uppdrag

Ja, Du läste rätt, tänk att gamm.tanten skall ut på hemligt uppdrag, åka tåg sova på hotell och komma hem i morgon kväll.

Och hur tänkte jag nu??? Inte alls, har inte tänkt/planerat något alls vad ska jag äta?

Tåget lär väl inte ha ölkorv? Inget har jag hemma, jo ägg!! 

Ja hej hopp! Fortsättning följer.

:ph34r:  :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har för mej att det fanns sallad att köpa när jag åkte tåg sist. De hade i alla fall riktigt härliga räkmackor med ägg och majonnäs, så de var helt ok att äta utan macka

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fortsättning på det hemliga uppdraget.

Tågresan gick bra, jag fick tag på lättsaltade mandlar 80 gram, åt 1 fjärdedel. Och drack Ramlösa.

Spännande med Buffé på hotellet. Varmrätten var bara att glömma, men jag fick till det!!!

Snodde Baconnet och Creme fraichen som egentligen var till den redda Blomkålssoppan.

Sedan Oliver, Ost, 2 avlånga salladsblad och marinerade Champinjoner.... en rå blomkålsbukett.

Oj vilken hitt! fyll ett sådan avlångt salladsblad med ovanstående. rulla ihop och ÄT!

Nu är jag mätt, men jag har fortfarande 2 kokta ägg i handväskan fall ifall..  :P

Känns bra!

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hemliga uppdraget slutfört

Äntligen hemma, uppdraget gick över förväntan bra. Det kommer sluta med Win-Win för alla parter  :D

Frukost fixade sig också, äggröra med bacon och kaffe  :P

Tåget hem, en Räksmörgås á 105:-, men lämnade mackan kvar, mig lurar man inte så lätt.  ;)

Ikväll blir det kyckling med lite Bea. 

Hej Hopp!

Over and Out! 

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grillad Njurtapp

Oj vilken överraskning, blev tipsad av köttdiskens mästare med att grilla Njurtapp.

Låter ju inte så inspirerande… Men, för tusan så gott! Smalt i munnen, rekommenderas!

Och det är ingem njure utan sitter vid mellangärdet.  :D Hej skutt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mm, Hallon med Creme fraiche, pudrat med Kanel! Mums, riktig hit!  :wub:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grillad Njurtapp

Oj vilken överraskning, blev tipsad av köttdiskens mästare med att grilla Njurtapp.

Låter ju inte så inspirerande… Men, för tusan så gott! Smalt i munnen, rekommenderas!

Och det är ingem njure utan sitter vid mellangärdet.  :D Hej skutt!

Den enda inälvsmat jag ätit är lever och jag ruskigt svårt för smaken. Levergryta ger mig rysningar och leverpastej äter jag ibland men då med massor av nyttiga tillbehör som "dränker" leversmaken. Detta gör att blotta tanken på annan inälvsmat kväljer mig.

MEN eftersom du talar positivt om Njuratpp undrar jag om du kan förklara hur du upplevde själva smaken  :) ? Jag inser ju att de vore bra att öka köttintaget till annat än muskelköttet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den enda inälvsmat jag ätit är lever och jag ruskigt svårt för smaken. Levergryta ger mig rysningar och leverpastej äter jag ibland men då med massor av nyttiga tillbehör som "dränker" leversmaken. Detta gör att blotta tanken på annan inälvsmat kväljer mig.

MEN eftersom du talar positivt om Njuratpp undrar jag om du kan förklara hur du upplevde själva smaken  :) ? Jag inser ju att de vore bra att öka köttintaget till annat än muskelköttet.

Njurtapp är inte inälvor, utan kallas även för Butcher steak, det var den biten som slaktaren själv lade beslag på. Sitter i mellangärdet och stöder upp Njuren om jag förstått det rätt. Det bara smalt i munnen och mörare än Oxfile, och det är fettsprängt också. Rekommenderas.  :P

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Njurtapp är inte inälvor, utan kallas även för Butcher steak, det var den biten som slaktaren själv lade beslag på. Sitter i mellangärdet och stöder upp Njuren om jag förstått det rätt. Det bara smalt i munnen och mörare än Oxfile, och det är fettsprängt också. Rekommenderas.  :P

Tackar, då har jag lärt mig något nytt idag  :D

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Överaskar min Gubbe med Brunch på Kvarnen. Ska t om ta en Bloody Mary..  ;)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oh...lät spännande...Men det får man bara tag på hos en slaktare då? Eller??? :P

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bloody Mary får man nog gå till slaktaren för att få tag på...eller...hur var det nu... :P  ;)

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oh...lät spännande...Men det får man bara tag på hos en slaktare då? Eller??? :P

Hemköp hade Njurtapp i manuella köttdisken.  ;)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

TJ-resa till Falun

Ja då var det dags för en ny resa, och nu behäver jag inte vara så orolig.

Finns alltid något som man kan ta o stoppa i munnnen.. 

Tjing!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

TJ-resa till Falun

Ja då var det dags för en ny resa, och nu behäver jag inte vara så orolig.

Finns alltid något som man kan ta o stoppa i munnnen.. 

Tjing!

Risenta Naturell Nötmix Paranöt & Macadamia, Check!

Fiskgratäng utan redning, Check!

Och nu blir det lite buffé, ost, oliver, sallad. Check!

- Det funkar att vara på resande fot! :ph34r:  :D

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hemma igen

Tänk att jag tom hittade ölkorv i SJ:s snabbtågs matvagn … Service  ;)

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bergis Stoschas förtjänst  ;) , att Ölkorv finns på tågen numera. 

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bergis Stoschas förtjänst  ;) , att Ölkorv finns på tågen numera.

Haha, tack, men jag tror inte att en enda t o r resa gör skillnad. På pendeltågen finns ingenting... Och Selecta har inte kommit nånvart. Men Pressbyrån har ju både saltade mandlar och macadamia/paranötblandning numer om man får panik nångång. Faarligt gott! Men so tur är lagomt stora påsar

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollar hemmamatchen Hammarby - Degerfors.

Vilken Glädje och Positivitet! 2-0 och jag festar på Hallon vispad Grädde, kanel och Kokoschips.  :P

De sjunger så fint! Och nu blev det 3-0.  :D

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollar hemmamatchen Hammarby - Degerfors.

Vilken Glädje och Positivitet! 2-0 och jag festar på Hallon vispad Grädde, kanel och Kokoschips.  :P

De sjunger så fint! Och nu blev det 3-0.  :D

Min syster är fotbollsänka så fort Hammarby har match. Både svågern och äldsta dottern är hääängivna fans. Hon skulle fasta i kväll när honi alla fall inte hade middagssällskap
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min syster är fotbollsänka så fort Hammarby har match. Både svågern och äldsta dottern är hääängivna fans. Hon skulle fasta i kväll när honi alla fall inte hade middagssällskap

Å jag festar till 5-0 segern  ;) Är lite barnsligt förtjust, just i Hallon och Kokoschips. Bättre kan det ju inte bli att Bajen visade sådan Spelglädje och att det Äntligen gav utdelning. Med all ödmjukhet, jag vet att det är långt kvar, men känner att Bajen är på G. Så även jag i mitt LCHF-liv.  :rolleyes:

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressant, Årskontroll på Sömnapné idag.

Idag var jag på årskoll ang. min Sömnapné. Även om jag inte rasat i vikt, som ju kan påverka Sömnapné.

Så har jag fått helt andra sömnvärden, syresättning mm. Om man jmf med föregående år.

Detta resulterade i att nu behöver jag inte komma tillbaka på koll förrän om 2 år.  :)

Kan det ha ett samband med LCHF, månne? 

• Gilla 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åkte dit igår...

Igår hade vi projekt Kickout buffé.

Jag arrangerade, så det mesta var LCHF.. MEN jag hade inhandlat vinbärsdolmar. Och jag tog 1.

Innehållet var "bara" råris och kryddor. Och utan dåligt samvete slank den ned. Innehöll ca 1,5 msk ris.

Ingen speciell reaktion upplevde jag varken under eller efter måltiden. Det är faktiskt det enda som jag "syndat" med sedan 7 januari i år.

Hej Hopp!

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj, vad osynlig jag känner mig.. Kanske för att det inte händer så mycket.

Jag äter mitt LCHF, har slutat att skriva vad jag äter.. Så för tillfället har jag noll koll på proteinintag, fett och kollisar...

Men äter inte mkt av kollisar..

Känns som om jag hamnat i en ny fas. Nästa vecka har det gått  månader. Och jag har inte rört mig mer än totalt 4.5 kg, men iblans hoppar den upp 2 kg men sedan tillbaka till -4.5 kg. Suck

Jag har inget sug efter kollisar/godis/glas, men Grädde, eko kakao. Kan slinka ned.. 

Hm… Undrar om jag är på väg att ledsna, eller?

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj, vad osynlig jag känner mig.. Kanske för att det inte händer så mycket.

Jag äter mitt LCHF, har slutat att skriva vad jag äter.. Så för tillfället har jag noll koll på proteinintag, fett och kollisar...

Men äter inte mkt av kollisar..

Känns som om jag hamnat i en ny fas. Nästa vecka har det gått  månader. Och jag har inte rört mig mer än totalt 4.5 kg, men iblans hoppar den upp 2 kg men sedan tillbaka till -4.5 kg. Suck

Jag har inget sug efter kollisar/godis/glas, men Grädde, eko kakao. Kan slinka ned.. 

Hm… Undrar om jag är på väg att ledsna, eller?

Hej, eller så har du hittat ditt sätt att äta. OM du fortsatt som innan hade du kanske gått upp? Jag tycker det verkar positivt :) 1kilo per månad utan att banta är väl inte fy skam? Jag själv har inte vägt mig, är fullt upptagen med hur tråkigt det är med pollen. Favoriträtten just nu är köttfärs med vitkålsstrimlor, morotsstrimlor kryddat med spiskummin, koriander chili svartpeppar o salt. Allt fräst i kokosfett och grabben har pasta till.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm...undrat vart du varit!!! Men där var du ju :)

Känner igen mig i ditt resonemang...samma lika här...tappat lite gnista...Och skulle verkligen behöva en boost av något...Typ ett "sjujävla" viktras... :o:rolleyes::lol:

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, eller så har du hittat ditt sätt att äta. OM du fortsatt som innan hade du kanske gått upp? Jag tycker det verkar positivt :) 1kilo per månad utan att banta är väl inte fy skam? Jag själv har inte vägt mig, är fullt upptagen med hur tråkigt det är med pollen. Favoriträtten just nu är köttfärs med vitkålsstrimlor, morotsstrimlor kryddat med spiskummin, koriander chili svartpeppar o salt. Allt fräst i kokosfett och grabben har pasta till.

Gött det låter! Just det, jag läste idag om en Mamma vars Dotter har pollen allergi, och Mamman provade att lägga 20 st. Tallbarr i 1 liter vatten över natten och därefter fick dottern prova att dricka… OCH flickans snuva försvann. De missade en dag och genast kom snuvan tillbaka, så där fungerade det med tallbarr från Naturen.  ;)

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm...undrat vart du varit!!! Men där var du ju :)

Känner igen mig i ditt resonemang...samma lika här...tappat lite gnista...Och skulle verkligen behöva en boost av något...Typ ett "sjujävla" viktras... :o:rolleyes::lol:

Jag med!!!! Boosta mig! -Någon??  :)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu försöker jag att boosta, strunta i kilona så länge, tänk på hälsovinsterna, så ramlar kilona av så småningom... :)

När kroppen är redo... :)

Och inte ledsna, inte än...

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men små älsklingar.. Måste ni vara så hima resultatfixerade? Går det inte att njuta av hurbra ni mår i stället...? Ja alltså nu har ni ju hållit på så pass länge så det är möjligt att börja skruva lite... Läs kostdoktorns lista på vad man an behöva göra om viktnedgången stannar av, men ta inte allt på en gång. Ni ska inte köra atombomb på vikten utan sikta in er på ett skott i taget. Välj ut en grej och kör så en månad och se vad som händer. Förhoppningsvis börjar det röra på sej och sen kan man ta till nästa grej vid nästa platå, för platåerna kommer.

Kroppen måste alltid acklimatisera sej vid en ny vikt innan den kan ta nästa avstamp. Det ni har gjort hittills är bara att ha byggt en någorlunda trygg ställning för avstamp.

Pepp, pepp, pepp. Nu blir det jättemysigt att vara utomhus och få lite motion, och ingen av oss aspirerar väl ändå på tiiteln Miss Beach 2014

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gött det låter! Just det, jag läste idag om en Mamma vars Dotter har pollen allergi, och Mamman provade att lägga 20 st. Tallbarr i 1 liter vatten över natten och därefter fick dottern prova att dricka… OCH flickans snuva försvann. De missade en dag och genast kom snuvan tillbaka, så där fungerade det med tallbarr från Naturen.  ;)

Jag skulle inte rekommendera tallbarr, då de är känsliga för luftföroreningar - möjligtivs ifall man plockar dem inne i djupaste urskogen. Jag har för mig att det för flera år sedan blev uppståndelse i Finland när det visade sig att någon sorts  hälsoextrakt av tallbarr innehöll höga halter tungmetaller. Hittar inte själva storyn, men däremot detta:

"På undersökningsområdet i Karleby undersöktes näringshalterna i två år gamla tallbarr. Svavelhalterna var förhöjda på provområden söder om industriområdet i Yxpila, i centrum av Karleby och på provområden söder om Trulleviudden. Även halterna av många tungmetaller var förhöjda i Yxpila."

Hela studien:

http://wwwp.ymparisto.fi/miljo/html/miljoinverkan_sv.html

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då slipper jag ta mig ut i skogen då. Men jag vill förtydliga att jag är inte allergisk. Bara det att luften är ju full med annat än syre så mitt lilla andetag blir ju lite sämre kvalité på. Jag får hålla mig lite stillsammare ett tag bara. Snart är det över :) Idag har det regnat lite så då dammas det av och luften blir klarare.

Man lever på hoppet sa grodan :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men små älsklingar.. Måste ni vara så hima resultatfixerade? Går det inte att njuta av hurbra ni mår i stället...? Ja alltså nu har ni ju hållit på så pass länge så det är möjligt att börja skruva lite... Läs kostdoktorns lista på vad man an behöva göra om viktnedgången stannar av, men ta inte allt på en gång. Ni ska inte köra atombomb på vikten utan sikta in er på ett skott i taget. Välj ut en grej och kör så en månad och se vad som händer. Förhoppningsvis börjar det röra på sej och sen kan man ta till nästa grej vid nästa platå, för platåerna kommer.

Kroppen måste alltid acklimatisera sej vid en ny vikt innan den kan ta nästa avstamp. Det ni har gjort hittills är bara att ha byggt en någorlunda trygg ställning för avstamp.

Pepp, pepp, pepp. Nu blir det jättemysigt att vara utomhus och få lite motion, och ingen av oss aspirerar väl ändå på tiiteln Miss Beach 2014

Mallorca 2 första i sept...

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då slipper jag ta mig ut i skogen då. Men jag vill förtydliga att jag är inte allergisk. Bara det att luften är ju full med annat än syre så mitt lilla andetag blir ju lite sämre kvalité på. Jag får hålla mig lite stillsammare ett tag bara. Snart är det över :) Idag har det regnat lite så då dammas det av och luften blir klarare.

Man lever på hoppet sa grodan :)

Massor av Styrkekramar Till Dig Tanten, och så kul att se dig här igen!  :wub:

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag skulle inte rekommendera tallbarr, då de är känsliga för luftföroreningar - möjligtivs ifall man plockar dem inne i djupaste urskogen. Jag har för mig att det för flera år sedan blev uppståndelse i Finland när det visade sig att någon sorts  hälsoextrakt av tallbarr innehöll höga halter tungmetaller. Hittar inte själva storyn, men däremot detta:

"På undersökningsområdet i Karleby undersöktes näringshalterna i två år gamla tallbarr. Svavelhalterna var förhöjda på provområden söder om industriområdet i Yxpila, i centrum av Karleby och på provområden söder om Trulleviudden. Även halterna av många tungmetaller var förhöjda i Yxpila."

Hela studien:

Huu!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hela studien:

Vad intressant! Jag ska hädanefter kolla efter "håriga lavar" på träden. Om det finns så vet jag att luften är bra! Tack :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mallorca 2 första i sept...

Och fortsätter du i denna takt har du ju tappat 5kg till :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och fortsätter du i denna takt har du ju tappat 5kg till :)

Hahaha, åh vad Du är rolig… Hade ju önskat mig 2 siffrigt..  :D

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha, åh vad Du är rolig… Hade ju önskat mig 2 siffrigt..  :D

Det är ändå bara en siffra. Du har väl sett tjejen som .. Zepp, tror jag, brukar visa. Hon med 155 lbs.

Om du orkar så har du ju hela långa sommaren att få en gnutta flås så kommer kilona som är kvar att kännas som änglavingar. OCH du kommer ner till värmen då du kan unna dej alla trädgårdens håvor solkyssta och smakande så som det är meningen... Vi var i Portugal för några år sen i månadsskiftet septober och vi var vegetarianer första veckan för att allt är så underbart på marknaden 2 kvarter från oss. (jag föredrar alltid lägenhet eftersom jag gillar att laga mat, och tycker det är spännande med fräscha råvaror. Det är bara jobbigt att gå på jakt i skymningen bland all skräpmat som ju oftast ligger nörmast)

När vi var på Azorerna åt vi solmogen ananas odlad i grannbyn... Och då åt vi LCHF så mycket det gick annars (där har de ju gräsbetat kött överallt också) Men man måste - om man inte blir riktigt sjuk av det förstås - ta tillvara de underbara odlade saker som finns som vi inte har tillgång till i den kalla nord.

GLÖM bara inte saltet i värmen!

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dessutom finns det inget som är så bra för hela kroppen som promenader barfota i vattenbrynet längs långa sandstränder. Guud vad jag blir avis! Jag har inte haft sand mellan tårna på evigheter. Vi har semestrat vid grus och sten på sistone när det varit barfotaväder. Men maken vet om att det är mitt ultimata ktiterium för en perfekt semester, så vi kommer kanske dit också. (men eftersom an har en ryggskada så är det mitt nöje isf)

Mallis är underbart! Jag har varit där 5-6 gånger.. Och vill man ha långa sandpromenader är Alcudia bäst. Var ska ni hålla till? Har du varit där förut?

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dessutom finns det inget som är så bra för hela kroppen som promenader barfota i vattenbrynet längs långa sandstränder. Guud vad jag blir avis! Jag har inte haft sand mellan tårna på evigheter. Vi har semestrat vid grus och sten på sistone när det varit barfotaväder. Men maken vet om att det är mitt ultimata ktiterium för en perfekt semester, så vi kommer kanske dit också. (men eftersom an har en ryggskada så är det mitt nöje isf)

Mallis är underbart! Jag har varit där 5-6 gånger.. Och vill man ha långa sandpromenader är Alcudia bäst. Var ska ni hålla till? Har du varit där förut?

Jaa, Alcudia är det som är bokat..Älskar deras låånga Sandstränder, med promenader.. Är 4:e gången nu, men nu blir det 2 år på raken.. Och inget ont om alla som åker dit, men september är ok och inte proppfullt på stränderna.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har varit där på novemberlovet. Vattnet är fortfarande badbart, men många restauranger hade stängt (vilket ju inte är nån katastrof) jag har också varit där riktigt tidigt i maj. Man badar inte i havet men annars är det ljuvligt

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har varit där på novemberlovet. Vattnet är fortfarande badbart, men många restauranger hade stängt (vilket ju inte är nån katastrof) jag har också varit där riktigt tidigt i maj. Man badar inte i havet men annars är det ljuvligt

Nog sista året som vi kan "lyxa", har en 2rumslägenhet med nästan 30 kvm egen terass högst upp med 50 meter till stranden, i 2 veckor.. Men tänkt att denna gång gå ut och reka, om man kan hyra på egen hand framöver.  ;)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg