frkGeek Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Igår var ni några som hade riktigt trevlig på brunchen på Rival, nu tänkte vi att nästa träff blir på att kaffe någonstans norr om tullarna på onsdagen den 12e. Just nu ligger förslag på ett fik vid Solna Centrum, fler förslag mottages tacksamt! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Lista gärna förslag på ställen att ses med någon form av länk så att vi kan kontakta dom för att boka plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Kan tyvärr inte 12. Det blir ju inte lika kul utan mig men ni får väl försöka ;-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Hej alla! Jag lyckades inte under brunchen snappa upp om vilket fik vid/i Solna Centrum som lades fram som förslag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Fiket vid bussstationen är mitt förslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Vilken tid pratade ni om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Kvällstid, vet inte om vi sa ngt klockslag. Minns ni andra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 Inte mer än kvällstid, antar efter kontorstid om alla har 8-17 jobb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Kanske 18 kan funka för alla som vill delta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 By the way so är det inte träff #9 vi pratar om här ... förvirringen kommer från de gamla trådarna, den förra hette Stockholm #8 - träff [...] för att nån moderator nån gång på nån tidigare tråd fått för sig att numrerar stockholmstrådarna... så numreringen följer antal stockholmstrådarna, inte forumträffar Om vi räknar endast träffar så har det varit fyra "officiella" hittills: 1. Clarion Skanstull 2. Södra Teatern 3. Fåfängan 4. Rival 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Åh, vad skönt att du håller ordning på oss, Emma. Vi saknade dig förra helgen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 By the way so är det inte träff #9 vi pratar om här ... förvirringen kommer från de gamla trådarna, den förra hette Stockholm #8 - träff [...] för att nån moderator nån gång på nån tidigare tråd fått för sig att numrerar stockholmstrådarna... så numreringen följer antal stockholmstrådarna, inte forumträffar Om vi räknar endast träffar så har det varit fyra "officiella" hittills: 1. Clarion Skanstull 2. Södra Teatern 3. Fåfängan 4. Rival Ah sorry - jag bara följde trådarna och antog att det var så det var upplagt, ska se om jag kan ändra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Det var jag som försökte hålla ordning på trådarna förr . Ändrade nu titeln till nr5 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Det var jag som försökte hålla ordning på trådarna förr . Ändrade nu titeln till nr5 . Leo, unge man, lägg dig inte i sånt du inte begriper 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Sedan behöver man ju egentligen inte numrera träffena, det kan bli läskigt när det kommer upp till högre siffror... och eventuellt avskräcka nya (tror jag)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Sedan behöver man ju egentligen inte numrera träffena, det kan bli läskigt när det kommer upp till högre siffror... och eventuellt avskräcka nya (tror jag)... Alla är ju rädda för dig, hehe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Ser fram imot o träffa några likasinnade nu när jag flyttat hit. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Tveksamt om jag kommer att hinna, men kanske... Hur var det nu, tid och plats? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Jag vill minnas att 18 skulle passa de flesta. Ett fik som sagt vid busstationen, Solna centrum. FrkGeek vet nog bättre vilket fik som gäller. Adress?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Var det på onsdag? Anna, jag kan hämta dig med bil om det skulle hjälpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Ah, jag blir galen! Sådär konstiga blir mina inlägg när jag svarar från datorn. Någon son vet varför? Och hur raderar man ett inlägg? Det jag skulle skriva var att det är på onsdag och att jag sannolikt kommer att hinna. Har ett möte precis innan, men hoppas att det inte drar ut på tiden. Tack för erbjudandet Johanna07! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Ah, jag blir galen! Sådär konstiga blir mina inlägg när jag svarar från datorn. Någon son vet varför? Och hur raderar man ett inlägg? Det jag skulle skriva var att det är på onsdag och att jag sannolikt kommer att hinna. Har ett möte precis innan, men hoppas att det inte drar ut på tiden. Tack för erbjudandet Johanna07! Jag vet inte varför dina inlägg blir så där konstiga när du skriver från datorn, kan det vara din webbläsare som är något krångel med? Nu är ditt "något kryptiska" inlägg raderat Frågan dyker upp ibland, hur man raderar inlägg, men det måste vara någon av moderatorena som gör det, så det enklaste är nog att rapportera sitt eget inlägg, så blir det garanterat sett av någon som kan radera det Ha det så jättetrevligt på onsdag ni alla som ska träffas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Jag vet inte varför dina inlägg blir så där konstiga när du skriver från datorn, kan det vara din webbläsare som är något krångel med? Nu är ditt "något kryptiska" inlägg raderat Frågan dyker upp ibland, hur man raderar inlägg, men det måste vara någon av moderatorena som gör det, så det enklaste är nog att rapportera sitt eget inlägg, så blir det garanterat sett av någon som kan radera det Ha det så jättetrevligt på onsdag ni alla som ska träffas Man kan ju alltid redigera sitt inlägg...det kan ju bli ganska kul om man helt ändrar innebörden i inlägget efter det att man fått några svar på det ;-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted February 9, 2014 Author Share Posted February 9, 2014 Jag ska ringa fiket och kolla imorgon, det sista jag fick tag på vart att dom hade öppet till 19 bara. Men annars finns det flera fik i gallerian, men inte lika mysigt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Jag planerar också att titta förbi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted February 11, 2014 Author Share Posted February 11, 2014 Jag kommer tyvärr inte och inte fått svar på mal ifrån fiket, förlåt för inaktivetet. Sjukdom i familjen och jag ligger själv med feber :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Jag kommer tyvärr inte och inte fått svar på mal ifrån fiket, förlåt för inaktivetet. Sjukdom i familjen och jag ligger själv med feber :/ Krya på dig! Plan B alltså. Någon med förslag på ställe? Är det fortfarande Solna som gäller, eller kan även en annan stadsdel funka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Vad sägs om kaffe i pelaregången på skottet? Jag är kalfaktor :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Vad sägs om kaffe i pelaregången på skottet? Jag är kalfaktor :-) Jag fattar ingenting... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Jag fattar ingenting... Inte jag heller. Kräver en utförligare förklaring, Y62. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Pelargången på högvaktflygeln Stockholm slott. Jag är kalfaktor där några dagar. Skulle bara skoja till det lite, inte så kul att stå där ute och frysa ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Hoppar över kvällens evenemang, men ser fram emot att träffa många av er på kryssningen i april. Eller dessförinnan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Jag ses gärna innan. Hitt på nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Jag hoppar denna och kommer med annan gång istället... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts