Jump to content

Stockholm - Träff nr6, 2014-02-12 Inställd!

frkGeek

Recommended Posts

Igår var ni några som hade riktigt trevlig på brunchen på Rival, nu tänkte vi att nästa träff blir på att kaffe någonstans norr om tullarna på onsdagen den 12e. Just nu ligger förslag på ett fik vid Solna Centrum, fler förslag mottages tacksamt!

• Like 4

By the way so är det inte träff #9 vi pratar om här ;) ... förvirringen kommer från de gamla trådarna, den förra hette Stockholm #8 - träff [...] för att nån moderator nån gång på nån tidigare tråd fått för sig att numrerar stockholmstrådarna... så numreringen följer antal stockholmstrådarna, inte forumträffar ;)

Om vi räknar endast träffar så har det varit fyra "officiella" hittills:

1. Clarion Skanstull

2. Södra Teatern

3. Fåfängan

4. Rival

• Like 1

By the way so är det inte träff #9 vi pratar om här ;) ... förvirringen kommer från de gamla trådarna, den förra hette Stockholm #8 - träff [...] för att nån moderator nån gång på nån tidigare tråd fått för sig att numrerar stockholmstrådarna... så numreringen följer antal stockholmstrådarna, inte forumträffar ;)

Om vi räknar endast träffar så har det varit fyra "officiella" hittills:

1. Clarion Skanstull

2. Södra Teatern

3. Fåfängan

4. Rival

Ah sorry - jag bara följde trådarna och antog att det var så det var upplagt, ska se om jag kan ändra :)

• 3 weeks later...

Ah, jag blir galen! Sådär konstiga blir mina inlägg när jag svarar från datorn. Någon son vet varför? Och hur raderar man ett inlägg?

Det jag skulle skriva var att det är på onsdag och att jag sannolikt kommer att hinna. Har ett möte precis innan, men hoppas att det inte drar ut på tiden. Tack för erbjudandet Johanna07!

Ah, jag blir galen! Sådär konstiga blir mina inlägg när jag svarar från datorn. Någon son vet varför? Och hur raderar man ett inlägg?

Det jag skulle skriva var att det är på onsdag och att jag sannolikt kommer att hinna. Har ett möte precis innan, men hoppas att det inte drar ut på tiden. Tack för erbjudandet Johanna07!

Jag vet inte varför dina inlägg blir så där konstiga när du skriver från datorn, kan det vara din webbläsare som är något krångel med?

Nu är ditt "något kryptiska" inlägg raderat :)

Frågan dyker upp ibland, hur man raderar inlägg, men det måste vara någon av moderatorena som gör det, så det enklaste är nog att rapportera sitt eget inlägg, så blir det garanterat sett av någon som kan radera det :)

Ha det så jättetrevligt på onsdag ni alla som ska träffas :)

Jag vet inte varför dina inlägg blir så där konstiga när du skriver från datorn, kan det vara din webbläsare som är något krångel med?

Nu är ditt "något kryptiska" inlägg raderat :)

Frågan dyker upp ibland, hur man raderar inlägg, men det måste vara någon av moderatorena som gör det, så det enklaste är nog att rapportera sitt eget inlägg, så blir det garanterat sett av någon som kan radera det :)

Ha det så jättetrevligt på onsdag ni alla som ska träffas :)

Man kan ju alltid redigera sitt inlägg...det kan ju bli ganska kul om man helt ändrar innebörden i inlägget efter det att man fått några svar på det  ;-)

• Like 1

Jag kommer tyvärr inte och inte fått svar på mal ifrån fiket, förlåt för inaktivetet. Sjukdom i familjen och jag ligger själv med feber :/

Krya på dig!

Plan B alltså. Någon med förslag på ställe? Är det fortfarande Solna som gäller, eller kan även en annan stadsdel funka?