JohanKarl Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hepp! Har försökt använda sökfunktionen för att se om möjligen någon annan frågat och fått svar på samma funderingar som mig. Först tog jag mina (rätt ovanliga) söktermer - ingen träff. Till slut försökte jag mig på att söka på det tämligen vanliga ordet 'grädde' - ingen träff. Är det någon som vet om det är något speciellt man måste tänka på för att kunna söka? Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Kolla min FAQ. Tyvärr är forumets sök inte bra. Men det står hur man använder google istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Forumets sökfunktion har nu blivit ordentligt förbättrad. Svenska tecken skall exempelvis fungera korrek, lyxigt nog! Rapportera gärna fortsatta brister! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Va bra! Ska testa hur det fungerar idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Forumets sökfunktion har nu blivit ordentligt förbättrad. Svenska tecken skall exempelvis fungera korrek, lyxigt nog! Rapportera gärna fortsatta brister! Tack Johan, nu funkar det utmärkt att söka på "grädde" Man ska dock vara observant på att välja var man söker - "detta ämne", "forum", "användare" eller "hjälp". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labolina Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Jag har fortfarande problem, ibland fungerar det - ibland inte. Söker just nu på "salt" och får inga träffar. Testade att söka "lchf" och fick endast 5 träffar! Spelar val av webbläsare någon roll? Använder Chrome för tillfället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Jag har fortfarande problem, ibland fungerar det - ibland inte. Söker just nu på "salt" och får inga träffar. Testade att söka "lchf" och fick endast 5 träffar! Spelar val av webbläsare någon roll? Använder Chrome för tillfället. Kolla så att du står i "grundforumet" så du söker på hela forumet. Söker jag på "LCHF" där får jag 680-någonting träffar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts