frkGeek Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Jag har ev fått tag på storhink deo. kokosfett, kommer inte använda allt själv så tänkte höra om folk är intresserade att haka på, kostnaden verkar i dagsläget hamna på runt 125-140kr kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Vilket fabrikat är det? Som jag sa på Stockholmsträffen så är inte det priset SÅ bra. Du köper Biofoods ekologiska fett utan smak för strax över hundralappen per kilo i min vanliga matvaruaffär. På nätet kan du få 400 gram för 39:-, dvs strax under hundralappen. Du får förhandla ner priset så är det intressant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Har inte hittat lägre pris varken på nätet eller lokalt bär jag ringt mina matbutiker i området, därför jag gått vidare med det här. Spec när priserna kommer öka under våren också, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 http://www.apotea.se/biofood-kokosfett-400-g?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner Bara ett exempel: Fri frakt, blir 117:-/kg. Går säkert att hitta billigare. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copecca Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 De flesta hälsobutiker säljer det också... matbutiker som ica tex.har ofta kung markattas ekologiska vilket blir dock lite dyrare.. kanske runt 140kr per kilo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Jag har lyckats få tag på Kung Markatta via min förening, vi ska faktiskt göra egna hudvårdsprodukter så vi kommer göra en beställning. Priser verkar landa på runt hundralappen ink frakt ( ser ut just nu som 96kr kg).VI kommer inte göra av med allt och undrar om några vill haka på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts