Peter B Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 ....nu menar jag inte Livsmedelsverket. Spaghettioperan är ett ställe i Stockholm där man kan lyssna på lättsam opera samtidigt som man äter mat. Men kan man få LCHF på en Spaghettiopera?! Den som tittar noga på min suddiga bild kanske kan se hur det ligger till med den frågan.... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Dit har jag velat gå länge! Nu har jag inget skäl att inte gå 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 Det var riktigt trevligt och det var relativt strikt LCHF ...om man är helt renlärig så var efterrätten lite på gränsen...ugnsbakat äpple med grädde och kanel...men jag uppskattade den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Det där är väl bara kolavhydrat... var har du fettet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts