Melliz Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hej alla underbara människor! Det är nämligen så att jag flyttat från göteborg till Stockholm för drygt 4 månader sen. Dock har träningen blivit lidande då det varit mkt med jobb.. Så nu måste jag köra igång igen. Dock känner jag inte alltför många människor här och ännu mindre någon som gillar att träna så nu till min fråga, finns det någon Sthlm- tjej/kille som är sugen på att träna ihop? löpning, gym eller något annat kul och givande!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hej ! Jag kör på friskis, oftast kungsholmen! hojta till om du vill träna tillsammans, vore skitkul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frkGeek Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Jag kör sats, trivs enormt och finns många bra ställen att träna på. Jag varierar enormt mellan gym, pass och löppas ute i Solna området Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Jag kommer nog köra friskis på fridhemsplan. Köper nog kort imorn - fast väljer så jag kan träna överallt i sthlm. Flyttade hit för en vecka sen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts