Blondiezz Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 För 6 veckor sen vägde jag in mig på 109 kg. Jag är 40 år har prövat varenda bantningsmetod som funnits, har lyckats gå ner i vikt då med med har lika snabbt gått upp när man slutat och + på ytterligare. En klockren jojobantare hela mitt liv, dessutom ständigt hungrig, grinig samt mått riktigt dåligt under dessa år. Idag vägde jag in min på 100,3. Första veckan mådde jag skit! Svimmade av yrsel, konstant huvudvärk.... Ok, sockeravgiftning! Så klart att kroppen reagerar. Men de efterföljande veckorna..... Jag har mått sååå bra! Mer energi, inte lika ont i lederna som jag brukar ha när kylan kommer. Jag har fräschare färg i ansiktet och har inte varit hungrig sen jag började lägga om kosten. Var galet skeptisk till att plocka bort kolhydraterna då jag tror att vi är så fruktansvärt inpräntade på den gamla tallriksmodellen sen småskolan. Här startar min resa.... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Grattis och hoppas det fortsätter så. Just den fräsha färgen i ansiktet gör att man direkt ser friskare ut, så det är en av mina favoritfördelar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LottaJ Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Toppen! Supergrattis till dig, snart är du nere på 2-siffrigt. Detta är en kosthållning (alltså ett sätt att äta, livet ut), ingen diet. Tänk så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondiezz Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 Absolut tänker jag så. Man "ser" verkligen vilken skada socker gör med kroppen. I morse stod vågen på 99,8!! Helt galet, kom tillbaka till jobbet efter tre veckors semester och alla såg en enorm skillnad. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Absolut tänker jag så. Man "ser" verkligen vilken skada socker gör med kroppen. I morse stod vågen på 99,8!! Helt galet, kom tillbaka till jobbet efter tre veckors semester och alla såg en enorm skillnad. Grattis till tvåsiffrigt! Det var en stor "milestone" för mig...! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Grattis! Rätt beslut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linen Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Grattis:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Underbart att höra! Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marits Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Gratulerer. Dette er et godt kosthold. Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts